تاریخ انتشار : شنبه 23 ژانویه 2021 - 8:53
کد خبر : 19355

تایید شد: آنر با اینتل، کوالکام و AMD همکاری می‌کند

تایید شد: آنر با اینتل، کوالکام و AMD همکاری می‌کند

تایید شد: آنر با این..

تایید شد: آنر با اینتل، کوالکام و AMD همکاری می‌کند

آنر ظاهراً پس از جدایی از شرکت مادر خود، یعنی هواوی، قراردادهای تجاری و همکاری جدیدی با تأمین‌کنندگان اصلی تراشه دنیا امضا کرده است. این برند زین پس با اینتل و کوالکام همکاری خواهد کرد.

طبق گزارش رویترز، این سازنده چینی گوشی‌های هوشمند اقتصادی تنها به دلیل جدا شدن از شرکت هواوی قادر به همکاری با تأمین‌کنندگان اصلی تراشه است. خود هواوی همچنان از تحریم‌های ایالات متحده رنج می‌برد؛ جنگ تجاری چین و آمریکا باعث فلج شدن کسب و کار گوشی‌های هوشمند هواوی شده و زنجیره تأمین این شرکت را نیز مختل کرده است. برای آن دسته از کسانی که از این مورد بی‌خبر هستند باید بگوئیم که شرکت هواوی سال گذشته میلادی، Honor را به یک کنسرسیوم ۳۰ نفره متشکل از نمایندگان و نمایندگی‌های شرکت‌های تجاری خود فروخت تا این برند فعال در زمینه گوشی‌های اقتصادی را نجات دهد.

شرکت آنر روز گذشته از نخستین محصول خود پس از جدایی از هواوی رونمایی کرد؛ گوشی آنر V40 که در مدت ۳ دقیقه، موجودی آن نیز تمام شد که به نظر می‌رسد این شرکت شروع واقعاً خوبی داشته است. جدایی از هواوی و فرار از تحریم‌های اعمال شده روی این شرکت، باعث گردیده آنر هم اکنون بتواند با شرکت‌های مختلفی از سراسر دنیا نظیر AMD، مدیاتک، میکرون تکنولوژی، مایکروسافت، سامسونگ، SK Hynix و سونی همکاری کند.

جورج ژائو از آنر گفته است که استقلال این شرکت از هواوی باعث شده است این کمپانی تمرکز خود را بیش از پیش، روی عرضه گوشی‌های میان‌رده و حتی سطح بالا قرار دهد. همچنین آنر قصد دارد روی گسترش حضور خود در بازارهای جهانی نیز تمرکز کند. از سوی دیگر، برند آنر تلاش خواهد کرد که محصولات IoT (اینترنت اشیاء) بیشتری روانه بازار کند و بازار محصولات هوشمند خود را گسترش دهد.

0منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.