تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 ژانویه 2021 - 10:18
کد خبر : 15638

تایید شد: موتورولا اج S از تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ استفاده می‌کند

تایید شد: موتورولا اج S از تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ استفاده می‌کند

تایید شد: موتورولا ا..

تایید شد: موتورولا اج S از تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ استفاده می‌کند

شرکت کوالکام روز گذشته از پردازنده موبایل اسنپدراگون ۸۷۰ رونمایی کرد. در بیانیه مطبوعاتی معرفی این تراشه مشخص شد که شرکت موتورولا نیز یکی از تولیدکنندگانی‌ست که قصد دارد از این پردازنده در گوشی های هوشمند جدید خود استفاده کند. اینک اما، رسماً تأیید شده است که گوشی هوشمند موتورولا اج S روز سه شنبه ۷ بهمن ماه (۲۶ ژانویه) معرفی خواهد شد و به تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ نیز مجهز است.

گوشی اج S نخستین پرچمدار موتورولاست که پس از مدت‌ها در بازار چین عرضه خواهد شد؛ البته این دستگاه به عنوان نخستین گوشی هوشمند از سری موتو اج نیز شناخته می‌شود که قرار است در بازار بزرگ چین عرضه شود. بر اساس گزارش حساب کاربری ویبوی Lenovo China، موتورولا اج S نخستین دستگاه در جهان خواهد بود که از تراشه تازه معرفی شده اسنپدراگون ۸۷۰ بهره می‌گیرد.

پوستر تبلیغاتی موتورولا اج S

بر اساس اطلاعات فاش شده، گوشی موتورولا اج S دارای نمایشگری ۶٫۷ اینچی با رزولوشن FHD+، دو حفره روی نمایشگر برای دوربین سلفی دوگانه و نرخ تازه‌سازی غیرمعمول ۱۰۵ هرتزی است. انتظار می‌رود پردازنده مورد بحث با ۸ گیگابایت یا ۱۲ گیگابایت حافظه رم جفت شود و در چندین گزینه ذخیره‌سازی در دسترس قرار گیرد.

علاوه بر این‌ها، مشخص شده است که این دستگاه دارای سیستم دوربین عقب چهارگانه خواهد بود که شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و یک دوربین با فوق‌عریض ۱۶ مگاپیکسلی می‌شود. در جلوی گوشی، از لنز ۱۶ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی در کنار دوربین فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی با زاویه دید بالا استفاده شده است. همچنین انتظار می‌رود این گوشی هوشمند به حسگر اثر انگشت در لبه کناری خود و همچنین یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نیز مجهز باشد که البته هنوز جزئیاتی از فناوری شارژ سریع احتمالی این باتری در دست نیست. علاوه بر این‌ها، به نظر می‌رسد گوشی Motorola Edge S روی ZUI مبتنی بر اندروید ۱۱ اجرا شود.

در حال حاضر اصلاً مشخص نیست که آیا گوشی موتورولا اج S علاوه بر چین، در بازارهای جهانی نیز عرضه خواهد شد یا در انحصار این کشور قرار دارد. البته اگر موتورولا قصد عرضه جهانی این گوشی را داشته باشد، احتمالاً آن را تحت برند موتو جی منتشر کند. شرکت موتورولا ماه گذشته اعلام کرد که یک گوشی Moto G مجهز به سری اسنپدراگون ۸۰۰ در سال ۲۰۲۱ میلادی عرضه خواهد شد؛ از این رو، می‌توان انتظار داشت که این گوشی در واقع همان نسخه جهنی موتورولا اج S باشد که به تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ مجهز شده است.

0منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.