تاریخ انتشار : سه‌شنبه 3 آگوست 2021 - 13:10
کد خبر : 43463

ترفندهای تشخیص ال سی دی اورجینال آیفون ایکس

ترفندهای تشخیص ال سی دی اورجینال آیفون ایکس

یکی  از چالش های بسیار مهمی که در صورت خرابی قطعات آیفون ایکس با آن روبرو خواهید شد، عدم دسترسی راحت به نمونه های اورجینال و اصلی آنها است. قطعات موبایل آیفون کیفیت بسیار بالایی دارند و در صورت خرابی حتما باید از نمونه های جایگزینی اصلی برای آنها استفاده شود. در غیر این صورت

یکی  از چالش های بسیار مهمی که در صورت خرابی قطعات آیفون ایکس با آن روبرو خواهید شد، عدم دسترسی راحت به نمونه های اورجینال و اصلی آنها است. قطعات موبایل آیفون کیفیت بسیار بالایی دارند و در صورت خرابی حتما باید از نمونه های جایگزینی اصلی برای آنها استفاده شود. در غیر این صورت دیگر نمی توانید همان کیفیت اولیه عالی را در آنها شاهد باشید. از این گذشته شاهد خرابی های دیگری نیز روی موبایل خود خواهید شد. این موضوع برای قطعاتی مانند ال سی دی آیفون ایکس چند برابر اهمیت بیشتری دارد. ال سی دی آیفون از فناوری های بسیار پیچیده ای تولید شده که هر شرکتی نمی توان نمونه های آن را تولید و عرضه نماید.

در این مقاله سعی داریم تا همزمان با بررسی مشخصات ال سی دی آیفون ایکس و همچنین چالش های تهیه قطعات آیفون ایکس ، نکات بسیار مهمی درباره روند تشخیص نمونه های اورجینال و اصلی این قطعات از نمونه های تقبلی به شما ارائه کنیم که می توانید با استفاده از آنها شرایط بسیار بهتری در زمان تعمیرات آیفون در اختیار داشته باشید. فراموش نکنید که قطعات متفرقه با هر عنوان و کیفیتی که عرضه شوند باز هم شرایط لازم برای استفاده روی چنین موبایل را نداشته و کاربران حتما باید از استفاده از چنین محصولاتی خودداری نمایند.

ترفندهای تشخیص ال سی دی اورجینال آیفون ایکس

قطعات آیفون ایکس در ایران

قطعات آیفون ایکس در ایران به صورت اورجینال و اصلی وارد می شوند. البته این به این معنی نیست که شما می توانید با راحتی به این قطعات دسترسی داشته باشید. زیرا در بسیاری از مواقع مخصوصا برای تهیه قطعاتی مانند ال سی دی آیفون ایکس با چالش کمبود آن روبرو خواهید شد. فروشنده هایی هم از این شرایط سوء استفاده کرده و با وارد کردن و عرضه قطعات تقلبی و بی کیفیت سعی در فریب کاربران را دارند. اگر سری به بازار قطعات آیفون ایکس زده باشید، این فروشنده قطعات خود را با القابی نظیر:

  • مشابه اصلی
  • های کپی
  • کپی

و … عرضه می کنند. واقعیت این است که همه این موارد چیزی جز قطعات تقلبی نیست و گذاشتن نام دیگر روی آنها تنها جنبه تبلیغاتی دارد تا شرایط فروش آنها را ساده تر نمایند. از این رو بهتر است حتما در زمان خرید ال سی دی آیفون ایکس به کیفیت و اورجینال بودن آن دقت کنید.

 

مشخصات ال سی دی آیفون ایکس

لازم است تا کاربران با مشخصات ال سی دی آیفون ایکس نیز آشنا باشند. اهمیت این آشنایی را می توان در زمان تشخیص ال سی دی اورجینال آیفون ایکس درک کرد. وقتی قرار است ال سی دی جدید جایگزین شده در صورت نیاز به تعویض قطعات آیفون ایکس با ال سی دی قبلی مقایسه کنید، لازم است تا مشخصات اصلی را بدانید.

صفحه نمایش آیفون ایکس از نوع لمسی خازنی بوده و فناوری محبوب و  جذاب این روزهای ال سی دی های موبایل یعنی Super AMOLED میزبان شما در این صفحه نمایش خواهد بود. امکان شناسایی 16 میلیون طیف رنگ مطابق با انتظار در مشخصات این صفحه نمایش نیز وجود دارد. اندازه آن در 5.8 اینچ طراحی شده و رزولوشن تصویر به نمایش در آمده در آن نیز به 1125 در 2436 پیکسل می رسد. برای صفحه نمایش نسبتا بزرگ آیفون ایکس شاهد تراکم پیکسلی خوب 458 ppi نیز هستیم که می تواند وضوح تصویر خوبی را برای چشم کاربر ایجاد نماید.

اپل برای تولید ال سی دی آیفون ایکس موفق به دریافت استاندارد IP67 شده است تا خیال کاربر از بابت ورود گرد و غبار و ذرات معلق در هوا به داخل ال سی دی راحت باشد. همچنین این ال سی دی نیز ضد آب بوده و در صورت برخورد کوتاه با آب می توان امید به نجات آن داشت. برای حفظ کیفیت ضد آب بودن، نحوه تعویض قطعات آیفون اهمیت بسیار زیادی پیدا می نماید.

ترفندهای تشخیص ال سی دی اورجینال آیفون ایکس

ترفندهای تشخیص ال سی دی اورجینال آیفون ایکس

ال سی دی آیفون کیفیت بسیار بالایی دارد. یکی از اصلی ترین راه های تشخیص اورجینال بودن ال سی دی آیفون ایکس دقت به همین مشخصاتی است که در بند قبل به آنها اشاره کردیم. شما می توانید با استفاده از خدمات نمایندگی که برای تعویض این قطعه مهلت تست در اختیار شما قرار می دهد، این مشخصات را در آن تست کرده و د صورت داشتن هر گونه مغایرت اقدام به تعویض دوباره آن کنید. این مهم البته نیاز به کمی تجربه کار با این موبایل را نیز خواهد داشت.

از دیگر ترفندهای تشخیص اورجینال بودن ال سی دی آیفون ایکس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در درجه اول از نظر ظاهری قطعه جایگزین را مورد بررسی قرار دهید تا کیفیت خوبی داشته باشد.
  • به کیفیت بسته بندی این قطعه نیز دقت کنید.
  • معمولا قطعات این چنینی همراه با شماره سریال هایی هستند که می توانید آنها را در سایت اپل و سایر سایت های مربوطه مورد ارزیابی قرار دهید.

استفاده از خدمات نمایندگی معتبر تعمیرات آیفون می تواند شرایط بهتری برای دسترسی به قطعات آیفون ایکس اورجینال برای شما فراهم آورد.

تعمیر، تعویض و خرید ال سی دی آیفون ایکس در موبایل سلام

اگر برای تعمیر یا تعویض ال سی دی آیفون ایکس با چالشی روبرو هستید، با شما همراه هستیم تا تمام این چالش ها را برطرف کنیم. موبایل سلام به عنوان نمایندگی تعمیرات موبایل اپل در تهران شرایطی را برای کاربران فراهم آورده تا امکان تعمیرات موبایل خود را با کیفیت بالا و همچنین بدون هیچ دغدغه ای داشته باشند. این خدمات به شرح زیر می باشند:

  • این مرکز عرضه کننده قطعات اورجینال و اصلی موبایل آیفون ایکس است و می توانید این قطعات را بدون واسطه و به صورت مستقیم و البته با قیمت مناسب و همراه با تخفیف دریافت کنید.
  • قیمت مناسب ال سی دی آیفون باعث می شود تا هزینه تعمیرات آیفون برای شما به حداقل برسد.
  • دسترسی به تجهیزات مدرن و استفاده از تعمیرکاران با تجربه نیز عاملی است تا این خدمات در بالاترین سطح کیفیت دریافت کنید.
  • امکان سپردن موبایل خود به صورت اینترنتی برای تعویض ال سی دی آیفون ایکس نیز به این مرکز را خواهید داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.