تاریخ انتشار : دوشنبه 25 جولای 2022 - 12:03
کد خبر : 504943

ترندهای مدل مانتو تابستانی و ترند

ترندهای مدل مانتو تابستانی و ترند

مانتو یکی از مهم ترین پوشش ها برای خانم ها است که تنوع بسیار بالایی دارد و هر خانمی نیاز دارد که حداقل چند نمونه از مدل های مختلف مانتو را در کمد لباس خود داشته باشد تا بتواند در موقعیت های مختلف استایل مناسبی با مانتوی مخصوص داشته باشد. با تغییر فصل و گرم

مانتو یکی از مهم ترین پوشش ها برای خانم ها است که تنوع بسیار بالایی دارد و هر خانمی نیاز دارد که حداقل چند نمونه از مدل های مختلف مانتو را در کمد لباس خود داشته باشد تا بتواند در موقعیت های مختلف استایل مناسبی با مانتوی مخصوص داشته باشد. با تغییر فصل و گرم شدن و یا سرد شدن هوا استایل و جنس لباس هایی که در بیرون از منزل استفاده می شوند تغییر کرده و باید متناسب با فصل انتخاب شوند، به عنوان مثال در فصل تابستان به دلیل گرمای زیاد هوا بهتر است که از مانتو های جنس نخی و خنک و با رنگهای روشن استفاده شود و یا در فصول سرد سال از مانتو هایی با جنس ضخیم و گرم استفاده شود. در ادامه با ما همراه باشد تا با ترند های مدل مانتو تابستانی و ترند آشنا شوید:

مدل مانتو

همانطور که گفته شد وجود چندین مانتو از مدل های مختلف در کمد لباس خانم ها ضروری است. به عنوان مثال مدل های رسمی، اسپرت، تابستانه و مجلسی جزو اصلی ترین مانتو هایی هستند که مورد استفاده قرار می گیرند. مانتو های رسمی و مجلسی همانطور که از اسم آنها مشخص است مناسب محیط های رسمی و یا مجلسی هستند که مدل های رسمی اغلب با جنس های ساده و مدل های کتی هستند و مانتو های مجلسی با جنس های مختلف و با کیفیت بالا و یا دارای تزیینات خاصی هستند. علاوه بر این مدل های اسپرت و مناسب استایل کژوال یکی از پرمصرف ترین مانتو ها هستند. استایل کژوال به همان استایل روزمره گفته می شود که با پوشیدن این مانتو ها احساس راحتی کرده و می توان همه روزه از آن استفاده کرد، این نوع مانتو ها به راحتی با هر کفش و کتانی و کالج ست شده و م یتوان با انواع شال و روسری یک استایل مناسب را داشت.

 

 

مدل مانتو های اسپرت نیز به دلیل راحتی مناسب ورزش و یا پیاده روی هستند که البته مانتو های راحتی و روزمره استایل کژوال  نیز جزو همین دسته مانتو اسپرت قرار می گیرند. به طور کلی باید با توجه به مکان و یا مراسمی که قرار است در آن حضور داشته باشید و همچنین آب و هوای هر فصل از سال باید استایل مناسبی را به کمک مانتو مناسب آن برای خود انتخاب کنید.

 

 

مدل مانتو تابستانی

همانطور که گفته شد در هز فصلی از سال باید مانتو مناسب آن فصل را پوشید تا بتوان استایلی راحت و مناسب و همچنین ترند را داشت. در فصل تابستان به علت گرمای هوا اغلب از رنگهای روشن برای مانتو های تابستانی استفاده می شود، همچنین جنس پارچه های مورد استفاده در مانتو های تابستانی نخی و خنک هستند تا در گرمای تابستان با پوشیدن این نوع مانتو ها احساس راحتی کرده و گرمای بیش از حد و سنگینی احساس نمی شود.

 

 

مانتو های تابستانی تنوع بسیار بالایی داشته و در انواع طرح و رنگها و انواع کوتاه و بلند وجود دارند. ترند مانتو های تابستانی امسال انواع مانتو های گشاد و بلند هستند که اغلب با جنس های نخی و حریر تولید شده اند. البته انواع مانتو های خنک و رنگی و با قد کوتاه نیز وجود دارند که با توجه به سلیقه شخصی مد نظرتان می توانید هریک از این مدل ها را انتخاب کنید و استایلی جذاب و زیبا برای تابستان داشته باشید. علاوه بر این می توانید هر مدلی که خودتان می پسندید را با پارچه انتخابی و مد نظرتان به خیاط سفارش داده و خاص ترین استایل را برای خود بسازید.

 

 

مجله اینترنتی زیبایی و مد زیبامون

مجله اینترنتی زیبامون یک رسانه رسمی و آنلاین در زمینه مد و زیبایی است که مطالب بسیار آموزنده و جذابی را انتشار می کند. با مراجعه به این وبسایت و یا کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام مجموعه زیبامون از جدیدترین اخبار مد و زیبایی و همچنین جدید ترین ترند های هرساله مطلع می شوید و نکات بسیار مفیدی را در انتخاب استایل و آرایش مناسب آموزش می بینید و هرگونه سوال شما در زمینه زیبایی و مد پاسخ داده می شود. علاوه بر این مجموعه زیبامون به معرفی بهترین مراکز زیبایی و خدمات و کسب و کارهای این حوزه پرداخته و به راحتی می توانید با این مراکز آشنا شده و با مشاوران این مجموعه در ارتباط باشید.

وبسایت مجموعه زیبامون:    https://www.zibamoon.com

آیدی کانال تلگرام :   zibamoon@

آیدی صفحه اینستاگرام:   zibamoonwebsite@

پست الکترونیک: info@zibamoon.com

تلفن جهت مشاوره و جذب آگهی: 88888884-021

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.