تاریخ انتشار : دوشنبه 28 مارس 2022 - 11:29
کد خبر : 504383

تسلا تاریخ رویداد گیگافکتوری تگزاس را اعلام کرد

تسلا تاریخ رویداد گیگافکتوری تگزاس را اعلام کرد

تسلا تاریخ رویداد گیگافکتوری تگزاس را اعلام کرد تقریبا دو سال بعد از اینکه ایلان ماسک آستین تگزاس را به عنوان منطقه گیگافکتوری جدید معرفی کرد، حالا این مرکز برای رویداد بزرگ افتتاحیه در روز ۷ آوریل آم..

تسلا تاریخ رویداد گیگافکتوری تگزاس را اعلام کرد

تقریبا دو سال بعد از اینکه ایلان ماسک آستین تگزاس را به عنوان منطقه گیگافکتوری جدید معرفی کرد، حالا این مرکز برای رویداد بزرگ افتتاحیه در روز ۷ آوریل آماده است و تسلا دعوت‌نامه این رویداد را با تگ “Cyber Rodeo” ارسال کرده است.

تسلا کارخانه‌های متعددی برای تولید باتری و اجزای مختلف برای خط تولید خودروهای الکتریکی دارد، اما بخش آستین تنها به‌عنوان دومین کارخانه تولید خودرو در آمریکا و چهارمین کارخانه در جهان شناخته می‌شود و این تشکیلات در ابتدا تمرکز خود را بر روی تولید مدل‌های Y و سپس مدل‌های سایبر تراک قرار می‌دهند.

مطالب مرتبط:

  • تسلا اولین گیگافکتوری اروپا را در برلین افتتاح کرد
  • تسلا به عنوان پرجستجوترین برند خودرو در دنیا شناخته شد
تسلا  گیگافکتوری

این احتمال وجود دارد تا عنوان دعوت‌نامه از آخرین مدل پیکاپ تراک پرده‌برداری کند و انتظار می‌رود تا خط تولید این خودرو باتوجه‌به روند تعویق برخی از خودروها در سال ۲۰۲۳ شروع شود.

تسلا اولین کارخانه خود را در سال ۲۰۱۰ و در فرموند کالیفرنیا افتتاح کرد و تولید خودروهای الکتریکی را در طیف گسترده ادامه داد. کارخانه دوم این شرکت در شانگهای چین و در سال ۲۰۱۹ با تولید مدل‌های ۳ و Y برای پیشرفت در بازار آسیا شروع کرد و کارخانه سوم نیز، با تولید مدل‌های Y در برلین آلمان شروع به کارکرد.

ازآنجایی‌که ایلان ماسک در یک مراسم جشن مشابه در گیگافکتوری برلین و در ماه اکتبر شرکت کرده است، این احتمال وجود دارد تا این کارآفرین در جشن گیگافکتوری تگزاس نیز حضور داشته باشد.

منبع: Digital trends

منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.