تاریخ انتشار : یکشنبه 8 آگوست 2021 - 10:56
کد خبر : 43730

تسلا: سایبرتراک در سال جاری عرضه نخواهد شد

تسلا: سایبرتراک در سال جاری عرضه نخواهد شد

تسلا: سایبرتراک در سال جاری عرضه نخواهد شد در روزهای اخیر شایعات زیادی مبنی بر تاخیر در عرضه‌ی خودروی سایبرتراک منتشر شده بود و حالا شرکت تسلا به‌صورت رسمی این شایعات را تایید کرد. قرار بود که این خود..

تسلا: سایبرتراک در سال جاری عرضه نخواهد شد

در روزهای اخیر شایعات زیادی مبنی بر تاخیر در عرضه‌ی خودروی سایبرتراک منتشر شده بود و حالا شرکت تسلا به‌صورت رسمی این شایعات را تایید کرد. قرار بود که این خودرو در اواخر سال ۲۰۲۱ میلادی روانه‌ی بازار شود. در حال حاضر بیش از ۱ میلیون خودروی سایبرتراک پیش‌فروش شده است اما شرکت تسلا اعلام کرده که در حال حاضر تمرکز خود را بر ساخت خودروی مدل Y گذاشته است و تولید سایبرتراک را پس از پایان تولید مدل Y در کارخانه‌ی جدید خود در آستین آغاز خواهد کرد.

مطالب مرتبط:

  • شرکت تسلا به پرداخت جریمه ۱٫۵ میلیون دلاری محکوم شد

  • ایلان ماسک تاریخ برگزاری تسلا AI 2021 را اعلام کرد

تاخیر سایبرتراک تا 2022

تسلا همچنین صفحه‌ی خودروی سایبرتراک در وب‌سایت خود را به‌روزرسانی کرده و به‌نظر می‌رسد که کاربران می‌توانند خرید این خودرو را در سال ۲۰۲۲ کامل کنند. این خبر برای بسیاری از طرفداران شرکت تسلا شوکه‌کننده بود چرا که در حال حاضر رقابت در بازار وانت‌های برقی به‌شدت در حال افزایش است. با این وجود، خودروی فورد F150 لایتینگ که رقیب اصلی سایبرتراک محسوب می‌شود نیز در سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد.

نظر شما در مورد تسلا سایبرتراک چیست؟ آیا تاخیر در عرضه‌ی این خودرو تصمیم درستی از سوی شرکت تسلا بوده است؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: MSPowerUser

منبع مقاله

برچسب ها : ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.