تاریخ انتشار : سه‌شنبه 14 سپتامبر 2021 - 8:01
کد خبر : 44421

تصاویر جدیدی از قاب سیلیکونی آيفون ۱۳ منتشر شد

تصاویر جدیدی از قاب سیلیکونی آيفون ۱۳ منتشر شد

تصاویر جدیدی از قاب سیلیکونی آيفون ۱۳ منتشر شد تنها چند ساعت تا مراسم معرفی رسمی آیفون ۱۳ باقی مانده حالا تصاویری از قاب‌های سیلیکونی این محصول نیز در دسترس قرار گرفته است.
تنها چند ساعت تا شروع رویدا..

تصاویر جدیدی از قاب سیلیکونی آيفون ۱۳ منتشر شد

تنها چند ساعت تا مراسم معرفی رسمی آیفون ۱۳ باقی مانده حالا تصاویری از قاب‌های سیلیکونی این محصول نیز در دسترس قرار گرفته است.

تنها چند ساعت تا شروع رویداد اپل برای معرفی آیفون ۱۳ باقی مانده و سیل شایعات و خبرهای مرتبط با این محصول همچنان ادامه دارد. اکنون تصاویر جدیدی از قاب‌های سیلیکونی این محصول فاش شده است.

مطالب مرتبط:

  • پوشش زنده رویداد معرفی آیفون ۱۳ اپل از تکفارس
  • تصاویر اسپیگن ظاهر آیفون ۱۳ اپل را فاش کرد

در ماه آوریل امسال نیز شاهد انتشار یکسری تصاویر از قاب‌های مرتبط با آیفون ۱۳ بودیم. حال یکی تصاویر جدیدی از قاب‌های چرمی و سیلیکونی آیفون ۱۳ توسط حساب کاربری Majin Bu (و وب‌سایت 9to5Mac) منتشر شده است.

اگر این عکس‌ها واقعی باشند، اپل تصمیم دارد حداقل هشت قاب سیلیکونی برای آیفون ۱۳ و آیفون ۱۳ پرو به بازار عرضه کند. این قاب‌ها در رنگ‌های سبز، مشکی، آبی تیره، آبی روشن، نارنجی، صورتی، قرمز و کرمی در دسترس مشتریان قرار خواهند گرفت.

علاوه بر این انتظار می‌رود اپل حداقل پنج مدل قاب چرمی نیز برای آیفون ۱۳ عرضه کند. این مدل نیز در رنگ‌های مشکی، بنفش، ارغوانی، سبز و قهوره‌ای عرضه خواهند شد. البته شاید در رویداد رونمایی از آيفون ۱۳ شاهد معرفی رنگ‌های دیگری برای این قاب‌ها باشیم.

البته این تصاویر اطلاعات بیشتری در مورد آيفون ۱۳ به ما نشان نمی‌دهد. با توجه به طراحی این قاب‌ها بریدگی دوربین کمی بزرگ‌تر و محل قرار گیری دکمه‌های پاور و تنظیم صدا نیز نسبت به آیفون‌های سال قبل کمی پایین‌تر است.

همچنین با توجه به این تصاویر استفاده از نام آیفون ۱۳ به‌جای نام آیفون ۱۲ اس برای محصولات جدید اپل محتمل‌تر است. در ادامه می‌توانید تصاویر فاش شده از قاب‌های آیفون ۱۳ را مشاهده کنید.

قاب آیفون ۱۳
قاب آیفون ۱۳
قاب آیفون ۱۳

قاب آیفون ۱۳
قاب آیفون ۱۳

نظر شما در این مورد چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با تکفارس و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: PhoneA

منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.