تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 فوریه 2021 - 13:38
کد خبر : 34238

تصاویر زنده شیائومی می 11 لایت منتشر شد

تصاویر زنده شیائومی می 11 لایت منتشر شد

خانه/موبایل/شیائومی/تصاویر زنده شیائومی می 11 لایت منتشر شد شیائومیموبایل تصاویر زنده شیائومی می 11 لایت منتشر شد شیائومی به زودی از نسخه اقتصادی می11 با نام می 11 لایت رونمایی خواهد کرد. اکنون نیز ما..

خانه/موبایل/شیائومی/تصاویر زنده شیائومی می 11 لایت منتشر شد شیائومیموبایل تصاویر زنده شیائومی می 11 لایت منتشر شد

شیائومی به زودی از نسخه اقتصادی می11 با نام می 11 لایت رونمایی خواهد کرد. اکنون نیز ما شاهد انتشار تصاویر هندز آن این گوشی هستیم.

انتظار می‌رود شیائومی به زودی مدل های، Ultra و Lite می 11 را معرفی کند. امروز نیز تصاویر زنده شیائومی می 11 لایت منتشره شده که طراحی و شکل ظاهری این گوشی را به خوبی نشان می‌دهد. در یکی از تصاویر که قسمت ABOUT گوشی را نشان می‌دهد می‌بینیم که می 11 لایت به رابط کاربری MIUI 12 مبتنی بر اندروید 11 و 6 گیگابایت حافظه RAM مجهز شده است. متاسفانه نام چیپست استفاده شده در این گوشی در این تصویر مشخص نیست، اما سرعت پردازنده‌ و تعداد هسته های آن مشخص است. با توجه به اطلاعات قبلی انتظار می‌رودمی 11 لایت به چیپست اسنپدراگون 732G یا چیپست معرفی نشده اسنپدراگون 755G مجهز شود.

تصاویر زنده شیائومی می 11 لایت

تصاویر زنده شیائومی می 11 لایت منتشر شد
تصاویر زنده شیائومی می 11 لایت منتشر شد

منبع منتشر کننده این تصاویر ادعا می‌کند قدرت شیائومی می 11 لایت توسط اسنپدراگون 755 تأمین خواهد شد، انرژی این گوشی نیز توسط باتری 4150 میلی آمپری ساعتی تامین خواهد شد هم‌چنین این گوشی از شبکه 5G نیز پشتیبانی می‌کند. در قسمت دوربین نیز شایع شده این گوشی به دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی مجهز خواهد بود و بزرگنمایی اپتیکال 5 برابر را ارائه خواهد کرد.

درحال حاضر هنوز هیچ خبری از طرف شیائومی در مورد می 11 لایت منتشر نشده ندارد، اما امیدواریم که به زودی جزئیات بیشتر در مورد این گوشی توسط شیائومی ارائه شود.

منبع: GSMARENA

تصویر جعبه خرده فروشی ردمی نوت 10 به بیرون درز کرد

مقاله اصلی

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.