تاریخ انتشار : دوشنبه 7 مارس 2022 - 6:30
کد خبر : 503202

تصاویر زنده گلکسی F23، طراحی آن را نشان می دهند

تصاویر زنده گلکسی F23، طراحی آن را نشان می دهند

تصاویر زنده گلکسی F23، طراحی آن را نشان می دهند در حالی که قرار است تا سامسونگ گوشی گلکسی F23 را در تاریخ 17 اسفند در کشور هند عرضه کند، امروز تصاویر زنده‌ی این گوشی منتشر شد.
همان‌طور که در تصاویر مش..

تصاویر زنده گلکسی F23، طراحی آن را نشان می دهند

در حالی که قرار است تا سامسونگ گوشی گلکسی F23 را در تاریخ 17 اسفند در کشور هند عرضه کند، امروز تصاویر زنده‌ی این گوشی منتشر شد.

همان‌طور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، گلکسی F23 از نمایشگر دارای ناچ واتردراپ و لبه‌های نسبتاً ضخیم بهره برده و پنل پشتی آن نیز به‌صورت مات طراحی شده است. در سمت راست گوشی کلید پاور و تنظیم صدا قرار گرفته و حسگر اثر انگشت گوشی نیز درون کلید پاور قرار دارد.

گلکسی F23

گلکسی F23 از نمایشگر 120 هرتزی و محافظ گوریلا گلس 5 بهره برده است. این گوشی همچنین به تراشه‌ی اسنپدراگون 750G و باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از فست شارژ 25 واتی مجهز شده و ترکیب دوربین‌های پشتی آن نیز شامل سه دوربین 50 مگاپیکسلی می‌شود. گمانه‌زنی‌های قبلی به استفاده‌ی این گوشی از 4 گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه‌ی داخلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی اشاره داشته‌اند.

نظر شما در مورد گلکسی F23 چیست؟ به‌نظر شما آیا این گوشی به فروش مناسبی دست پیدا خواهد کرد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizmochina

منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.