تاریخ انتشار : سه‌شنبه 28 دسامبر 2021 - 4:16
کد خبر : 502102

تصاویر زنده گلکسی S22 اولترا فاش شد

تصاویر زنده گلکسی S22 اولترا فاش شد

تصاویر زنده گلکسی S22 اولترا فاش شد هفته گذشته پوستری رسمی از گلکسی S22 اولترا افشا شد که طراحی بخش پشتی این پرچمدار جدید سامسونگ را نشان می‌داد. امروز نیز تصاویر زنده‌ی این گوشی توسط افشاگری با نام ک..

تصاویر زنده گلکسی S22 اولترا فاش شد

هفته گذشته پوستری رسمی از گلکسی S22 اولترا افشا شد که طراحی بخش پشتی این پرچمدار جدید سامسونگ را نشان می‌داد. امروز نیز تصاویر زنده‌ی این گوشی توسط افشاگری با نام کاربری hypark22 به بیرون درز پیدا کرده که طراحی نسخه‌ی سیاه آن را به نمایش گذاشته است.

تصاویر منتشر شده مربوط به ماکت گلکسی S22 است اما ظاهر کلی این گوشی را به‌طور دقیق نشان داده‌اند. گفته می‌شود که پنل پشتی این گوشی کاملاً مات بوده و در آن از شیشه استفاده نشده است. همچنین خبری از لبه‌های منحنی در این گوشی نبوده و ظاهر کلی آن به گلکسی نوت S20 اولترا شباهت دارد. صفحه نمایش سوپر امولد، شیار مخصوص قلم هوشمند S Pen و درگاه USB-C از دیگر ویژگی‌های این گوشی خواهد بود.

گلکسی S22 اولترا

قرار است که سامسونگ گلکسی S22 اولترا را در بهمن‌ماه سال جاری در چهار رنگ سیاه، قرمز، سبز و سفید به بازار عرضه کند. گمانه‌زنی‌های قبلی به استفاده‌ی این گوشی از صفحه نمایش 6.8 اینچی با پشتیبانی از نرخ تازه‌سازی 120 هرتز و +HDR10، بلندگوهای استریو، پردازنده‌ی اسنپدراگون 8 نسل 1 و باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از فست شارژ 45 واتی اشاره داشته‌اند. همچنین ترکیب احتمالی دوربین‌های این گوشی شامل دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی با حسگر ایزوسل HM3 یا HM4، دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 40 مگاپیکسلی و دو دوربین تله‌فوتوی 10 مگاپیکسلی با قابلیت زوم 3x و 10x خواهد شد.

  • گلکسی S22 اولترا
  • گلکسی S22 اولترا
  • گلکسی S22 اولترا
  • گلکسی S22 اولترا

نظر شما در مورد گلکسی S22 اولترا چیست؟ به‌نظر شما سامسونگ باید چه ویژگی‌هایی را به این گوشی اضافه کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizmochina

👍🏻 👎🏻منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.