تاریخ انتشار : یکشنبه 17 ژانویه 2021 - 12:15
کد خبر : 11855

تصاویر لو رفته آیپد پرو ۲۰۲۱ حاشیه باریک آن را نشان می‌دهند

تصاویر لو رفته آیپد پرو ۲۰۲۱ حاشیه باریک آن را نشان می‌دهند

تصاویر لو رفته آیپد ..

تصاویر لو رفته آیپد پرو ۲۰۲۱ حاشیه باریک آن را نشان می‌دهند

تصاویر و رندر جدید نسخه‌های ۱۱ و ۱۲٫۹ اینچی آیپد پرو که به‌تازگی منتشر شده‌اند، برنامه‌های اپل را تأیید می‌کنند که در نسل بعدی آیپد پرو حداقل تغییرات طراحی را نسبت به نسل قبل ایجاد می‌کند و در عوض بر روی مشخصات داخلی تمرکز دارد.

شایعات آیپد پرو ۲۰۲۱ برای اولین بار در مارس گذشته پخش شد. جدول زمانی اپل نشان می‌داد که اپل حدود ۱۸ ماه پس از انتشار آخرین مدل، از تبلت‌های جدید خود با نام تجاری آیپد پرو رونمایی می‌کند. بنابراین نسل بعدی آیپد پرو از نظر تئوریک حداقل تا اکتبر ۲۰۲۱ نباید معرفی شود، اما شایعات حاکی از آن است که اپل با مدل بعدی خود در حال تغییر امور است. آیپد پرو ۲۰۲۱ می‌تواند در ماه مارس سال جاری وارد بازار شود و تعدادی از رندرهای آن نشان می‌دهند که شمایل این تبلت چگونه خواهد بود.

برجستگی دوربین مربعی شکل که در تبلت‌های سال گذشته اپل ارائه شد همچنان در قسمت پشتی آیپد قرار دارد و همان سنسورها را در خود جای داده است. این بدان معناست که کاربران می‌توانند انتظار دوربین اصلی، سنسور فوق عریض و سنسور LiDAR را داشته باشند. اطلاعاتی در مورد این که آیا خود سنسورها از نسل قبل ارتقا می‌یابند یا خیر در دسترس نیست.

هنگام روشن شدن تبلت‌ها، طراحی تمام صفحه همیشگی اپل دیده می‌شود. این طراحی برای اولین بار در سری آیپد پرو ۲۰۱۸ معرفی شد اما این بار می‌تواند با حاشیه‌های باریک‌تر و نازک بهبود یابد. در تصاویر به‌طور محسوس معلوم نیست، اما گفته می‌شود که آیپد پرو ۱۱ اینچی ۲۰۲۱ کمی کوچک‌تر از آیپد پرو ۲۰۲۰ است. این امر احتمالاً می‌تواند به تغییرات فناوری مینی LED در نمایشگر نسبت داده شود. آیپد پرو ۱۱ اینچی ۲۰۲۱ با ابعاد ۲۴۵٫۷x176.6×5.9 میلی‌متر عرضه خواهد شد، در حالی که ابعاد آیپد پرو نسل قبلی ۲۴۷٫۶x178.5×5.9 میلی‌متر است. از طرف دیگر، آیپد پرو ۱۲٫۹ اینچی ۲۰۲۱ ابعاد ۲۴۵٫۷x176.6×5.9 میلی‌متری دارد که تقریباً مشابه ابعاد ۲۴۷٫۶x178.5×5.9 میلی‌متری مدل سال گذشته است.

آیپد پرو ۲۰۲۱

در میان پنل‌های جلو و عقب، سیستم بلندگو چهارگانه قرار دارد و قاب آلومینیومی همچنین محل شارژ مغناطیسی قلم اپل پنسل (Pencil) در کنار و یک درگاه USB-C در پایین برای شارژ خود تبلت و انتقال اطلاعات است. دکمه پاور نیز در بالای تبلت قرار دارد اما مشخص نیست که آیا اپل قصد دارد تاچ آیدی (Touch ID) را همانند آیپد ایر ۴ با آن ادغام کند یا خیر، اما به هر حال وجود فیس آیدی (Face ID) تضمین شده است. لبه‌های گرد تبلت، پین‌های مغناطیسی اپل برای صفحه‌کلید هوشمند است. این پین‌ها را می‌توان در بالا و پایین تبلت و در نزدیکی بلندگوها مشاهده کرد. احتمال زیادی وجود دارد که نوارهای موجود در لبه‌های تبلت برای آنتن مبدل باشند که فناوری ۵G را ممکن می‌سازند.

سری آیپد پرو ۲۰۲۱ باید اولین حضور رسمی خود را در یک رویداد از پیش ضبط شده اپل در ماه مارس داشته باشد، جایی که می‌تواند با نسل دوم ایرپادز پرو و احتمالاً نسل سوم آیفون SE همراه باشد. انتظار می‌رود تبلت‌های نسل بعدی آیپد پرو اپل با پردازنده A14X بایونیک در بازار عرضه شوند که باید عملکرد بهتری نسبت به پردازنده A12Z بایونیک را ارائه دهد.

0منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.