تاریخ انتشار : سه‌شنبه 8 مارس 2022 - 3:14
کد خبر : 503261

تصاویر پنل پشت شیائومی ۱۲ اولترا فاش شد

تصاویر پنل پشت شیائومی ۱۲ اولترا فاش شد

تصاویر پنل پشت شیائومی ۱۲ اولترا فاش شد شیائومی اخیرا سری شیائومی ۱۲ را که شامل سه مدل شیائومی ۱۲، شیائومی ۱۲ پلاس و شیائونی ۱۲ ایکس می‌شود معرفی کرد و حالا قرار است یک عضو دیگر به نام شیائومی ۱۲ اولت..

تصاویر پنل پشت شیائومی ۱۲ اولترا فاش شد

شیائومی اخیرا سری شیائومی ۱۲ را که شامل سه مدل شیائومی ۱۲، شیائومی ۱۲ پلاس و شیائونی ۱۲ ایکس می‌شود معرفی کرد و حالا قرار است یک عضو دیگر به نام شیائومی ۱۲ اولترا به این جمع اضافه کند.

تاکنون شایعات زیادی درباره این گوشی منتشر شده است و حالا کانال Digital Chat Station طراحی سیستم دوربین پشت این گوشی را فاش کرده است.

مطالب مرتبط:

  • شیائومی میکس ۵ از فست شارژ ۱۵۰ واتی بهره خواهد برد
  • مشخصات مچ بند شیائومی می بند ۷ فاش شد

این کانال دو تصویر از قاب پشت شیائومی ۱۲ اولترا در رنگ‌های مشکی و سفید منتشر کرده است که نشان‌ می‌دهد ماژول دوربین پشت این گوشی، دایره‌ای‌شکل با چهار دوربین خواهد بود. در ضمن این کانال ادعا کرده است که شیائومی از یک حسگر دوربین جدید سونی که متعلق به سری IMX8xx خواهد بود در این گوشی استفاده خواهد کرد.

شیائومی ۱۲ اولترا

اگر شایعات قبلی صحت داشته باشند، باید بگوییم که این چهار دوربین شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض ۴۸ مگاپیکسلی، یک دوربین تله‌فوتو ۴۸ مگاپیکسلی با بزرگنمایی ۵ برابر و یک دوربین دیکر خواهد بود. به نظر می‌رسد که شیائومی حسگر دوربین جدید سونی را برای دوربین اصلی شیائومی ۱۲ اولترا استفاده خواهد کرد.

شیائومی هنوز صحبتی درباره شیائومی ۱۲ اولترا نکرده است و باید منتظر بمانیم و ببینیم که این گوشی در نهایت با چه مشخصاتی معرفی می‌شود. نظر شما درباره طراحی پشت این گوشی چیست؟

منبع: GSMArena

منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.