تاریخ انتشار : سه‌شنبه 2 فوریه 2021 - 18:40
کد خبر : 32253

تصویر رنگ های مختلف سامسونگ گلکسی A52 5G منتشر شد

تصویر رنگ های مختلف سامسونگ گلکسی A52 5G منتشر شد

خانه/موبایل/تصویر رنگ های مختلف سامسونگ گلکسی A52 5G منتشر شد موبایلسامسونگ تصویر رنگ های مختلف سامسونگ گلکسی A52 5G منتشر شد انتظار می‌رود سامسونگ گوشی هوشمند گلکسی A52 5G را به زودی معرفی کند. هفته ..

خانه/موبایل/تصویر رنگ های مختلف سامسونگ گلکسی A52 5G منتشر شد موبایلسامسونگ تصویر رنگ های مختلف سامسونگ گلکسی A52 5G منتشر شد

انتظار می‌رود سامسونگ گوشی هوشمند گلکسی A52 5G را به زودی معرفی کند. هفته گذشته، رندرهایی از این گوشی که نشان‌دهنده طراحی جلو و پنل پشت این تلفن هوشمند بود به اشتراک گذاشته شد. اکنون، تصاویری به صورت GIF از انواع رنگ گلکسی A52 5G منتشر شده است.

اطلاعات جدید منتشر شده نشان می‌دهد که گلکسی A52 5G در چهار رنگ مشکی، سفید، بنفش و آبی عرضه خواهد شد. در حالی که شایعه اطلاعات زیادی در مورد مشخصات این موبایل فاش کرده است، سامسونگ هنوز به طور رسمی وجود گلکسی A52 را تأیید نکرده است. گفته می‌شود این دستگاه بسته به بازار در نسخه های 4G و 5G عرضه می‌شود. مدل 4G گلکسی A52 به احتمال زیاد از اسنپدراگون 720G استفاده می‌کند، در حالی که نسخه 5G آن به چیپست اسنپدراگون 750G مجهز شده است.

تصویر رنگ های مختلف سامسونگ گلکسی A52 5G منتشر شد

انتظار می‌رود که گلکسی A52 5G دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی سوپر امولد با طراحی پانچ هول مرکزی باشد. نمایشگر این گوشی از رزولوشن +Full HD و اثر انگشت زیر صفحه پشتیبانی می‌کند . شایعات حاکی از آن است که در پنل پشتی این گوشی از یک سیستم دوربین چهارگانه 64 مگاپیکسلی استفاده شده است. A52 با سیستم عامل اندروید 11 راه عرضه می‌شود. گواهینامه 3C این گوششی نشان می‌دهدسرعت شارژ آن 15 وات است.

رنگ های مختلف سامسونگ گلکسی A52 5G

تصویر رنگ های مختلف سامسونگ گلکسی A52 5G منتشر شد

گلکسی A52 5G تاییدیه هایی مانند China TENAA و 3C ،Bluetooth SIG و Wi-Fi Alliance را دریافت کرده است. همچنین نسخه 4G آن گواهینامه BIS هند را نیز دریافت کرده است این گواهینامه‌ها حاکی از آن است که عرضه این گوشی سیار نزدیک است.

منبع :gizmochina

سرویس GeForce Now در کروم برای ویندوز و مک در دسترس قرار گرفت

مقاله اصلی

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.