تاریخ انتشار : سه‌شنبه 18 می 2021 - 9:34
کد خبر : 40203

تغییرات آپدیت میان فصل بازی Call of Duty Warzone ؛ رامبو پنجشنبه از راه می‌رسد!

تغییرات آپدیت میان فصل بازی Call of Duty Warzone ؛ رامبو پنجشنبه از راه می‌رسد!

آپدیت میان فصل بازی Call of Duty Warzone و Call of Duty Black Ops Cold War روز 30 اردیبهشت منتشر خواهد شد و کاربران پلی استیشن از الآن می‌توانند آپدیت جدید را پریلود کنند. اپراتورهای رامبو و جان مک کل..

آپدیت میان فصل بازی Call of Duty Warzone و Call of Duty Black Ops Cold War روز 30 اردیبهشت منتشر خواهد شد و کاربران پلی استیشن از الآن می‌توانند آپدیت جدید را پریلود کنند. اپراتورهای رامبو و جان مک کلین با انتشار آپدیت جدید به بازی اضافه خواهند شد و پس همراه پارسی گیم باشید تا با لیست تغییرات کل بازی آشنا شویم.

شرکت Activision، اضافه شدن شخصیت‌های رامبو و جان مک کلین از فیلم جان‌سخت را داخل فهرست تغییرات آپدیت جدید قرار نداده اما در توییت جداگانه‌ای از حضور قهرمانان فیلم‌های اکشن دهه 80 میلادی در آپدیت روز پنج‌شنبه خبر داده است. برای کاربران پلی استیشن که به دنبال پریلود آپدیت از امروز هستند، باید بگوییم که انتظار 11 گیگابایت دانلود روی پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 را داشته باشید

لیست تغییرات آپدیت میان فصل Black Ops Cold War

آپدیت 30 اردیبهشت بازی Call of Duty Warzone و Call of Duty Black Ops Cold War اولین چالش بخش Zombies Outbreak را معرفی می‌کند. استودیو Treyarch باور دارد که حالت Outbreak موفقیت بزرگی میان طرفداران به دست آورده و این بخش باید توسط محتوای جدید آپدیت شود؛ به همین دلیل یک مرحله جدید در دسترس طرفداران قرار خواهد گرفت.

محتوای جدید بخش زامبی:

  1. Outbreak
    • یک مرحله داستانی جدید
    • رویداد Orda Encounter World
    • ماهی گیری
    • یافتن اسناد و مدارک جدید در سراسر نقشه

استودیو در ادامه از رویدادی به نام Orda Encounter صحبت کرده که فعلاً اطلاعاتی از آن نداریم. همچنین چالش جمع‌آوری اطلاعات از سراسر نقشه هم آپدیت شده است اما بزرگ‌ترین تغییر، اضافه شدن ماهی گیری به بازی است که بیشتر به بازی‌هایی مانند Fortnite می‌خورد اما به‌هرحال قلاب ماهی گیری خود را آماده کنید!

80s-action-Call-of-duty

علاوه بر این تغییرات، شاهد اضافه شدن سلاح‌های جدیدی به جعبه جادویی یا Mystery Box بخش زامبی بازی Call of Duty Black Ops Cold War هستیم. این سلاح‌ها شامل یک تیر و کمان، یک ابزار برای جنگ تن‌به‌تن و یک شات گان به نام Streetsweeper است. قدرت تعدادی از تفنگ‌های بخش زامبی هم ‌تغییر پیدا خواهد کرد تا بازی چالش‌برانگیز شود.

در مورد تغییرات بخش Warzone هیچ اطلاعاتی در دست نیست و احتمالاً تنها شاهد اضافه شدن رامبو و جان مک کلین به این بخش باشیم و یک سری باگ‌های مختلف هم رفع شوند. Activision از تغییرات بزرگی در فصل چهارم Call of Duty Warzone خبر داده، پس منتظر خبرهای جدید باشید. استودیو بازی Warzone اخیرا از اخراج بیش از نیم میلیون نفر خبر داده و بنابراین حواستان به این آپدیت هم باشد که ممکن است موج دیگری از مسدودی ها در راه باشند.

می‌توانید از حالا به پریلود آپدیت میان فصل بازی Call of Duty Black Ops Cold War بپردازید و روز پنج‌شنبه، ماجراجویی تازه‌ای را شروع کنید.

منبع: GameSpot

نوشته تغییرات آپدیت میان فصل بازی Call of Duty Warzone ؛ رامبو پنجشنبه از راه می‌رسد! اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.