تاریخ انتشار : سه‌شنبه 12 ژانویه 2021 - 13:00
کد خبر : 5633

تمام مناطق موجود در بازی Hitman 3 به طور رسمی مشخص شد؛ از دبی تا برلین

تمام مناطق موجود در بازی Hitman 3 به طور رسمی مشخص شد؛ از دبی تا برلین

بازی Hitman 3 تنها کمتر از 2 هفته دیگر روانه بازار پلتفرم‌های گسترده‌ای می‌شود و طبق معمول ما پیش از عرضه با جزئيات جدیدی از اثر روبه‌رو می‌شویم. این بازی اولین عنوان استودیو IO Interactive پس از مستق..

بازی Hitman 3 تنها کمتر از 2 هفته دیگر روانه بازار پلتفرم‌های گسترده‌ای می‌شود و طبق معمول ما پیش از عرضه با جزئيات جدیدی از اثر روبه‌رو می‌شویم. این بازی اولین عنوان استودیو IO Interactive پس از مستقل شدن توسعه دهندگان به شمار می‌آید و بسیاری از کاربران به دنبال تماشای یک وداع در خور احترام با مجموعه Hitman و مامور 47 هستند. استودیو مذکور اخیراً به کاربران پاسخ داده و تمام مناطقی را که در نسخه سوم مشاهده خواهیم کرد، به اشتراک گذاشته است.

ما پیش‌تر در تریلر معرفی بازی، به وضوح شهر دبی در امارات متحده عربی و منطقه Dartmoor در انگلستان را مشاهده کرده بودیم؛ دیگر مکان مشخص Chonqing در کشور چین بود که نمی‌توان از افکت‌های دلنشین باران آن در تریلر معرفی غافل شد. بعدتر در مصاحبه با وب‌سایت Game Informer وجود شهر برلین در کشور آلمان نیز تایید شد و حال بقیه مناطق نیز مشخص شده‌اند.

مندوزا در کشور آرژانتین و کوه‌های Carpathian در رومانی دو منطقه نهایی هستند که بازیکنان در نقش مامور 47 به آن‌ها سفر خواهند کرد. باید در نظر داشت که بازی Hitman 3 نه تنها محتوای کاملاً جدید و قسمت نهایی داستان World of Assassination را به کاربران نمایش خواهد داد، بلکه هر دو نسخه اول سافت ریبوت مجموعه را نیز شامل خواهد بود؛ پیش‌تر تایید شده بود که نسخه سوم با وجود چنین مکان‌هایی و جای دادن نسخه‌های اول و دوم تنها کمتر از 100 گیگابیت فضا از پلتفرم بازیکنان را اشغال خواهد کرد.

بازی یاد شده در تاریخ 20 ژانویه سال جاری مصادف با 1 بهمن 1399 برای کاربران ایکس باکس وان و سری X/S، پلی استیشن 4 و 5، رایانه‌های شخصی، گوگل استادیا و از طریق سرویس‌های ابری روی نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. شما می‌توانید اخبار جدید را همزمان با عرضه بازی از وب‌سایت پارسی‌گیم دنبال کنید.

منبع: Gaming Bolt

نوشته تمام مناطق موجود در بازی Hitman 3 به طور رسمی مشخص شد؛ از دبی تا برلین اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.