تاریخ انتشار : یکشنبه 16 می 2021 - 13:25
کد خبر : 39254

توسعه‌دهندگان سابق بلیزارد و Epic به دنبال انقلابی در ژانر نقش‌آفرینی

توسعه‌دهندگان سابق بلیزارد و Epic به دنبال انقلابی در ژانر نقش‌آفرینی

تعدادی از توسعه‌دهندگان سابق Epic Games و Blizzard یک استودیو جدید تحت عنوان Ligthforge Games ایجاد کرده‌اند که به‌صورت مستقل از ناشران بزرگ کار می‌کند و تخصص آن ژانر نقش‌آفرینی است. تیم تشکیل یافته د..

تعدادی از توسعه‌دهندگان سابق Epic Games و Blizzard یک استودیو جدید تحت عنوان Ligthforge Games ایجاد کرده‌اند که به‌صورت مستقل از ناشران بزرگ کار می‌کند و تخصص آن ژانر نقش‌آفرینی است. تیم تشکیل یافته در حال کار روی یک بازی ویدیویی اجتماعی کراس پلتفرم است که به بازیکنان قدرت خلق جهانی جدید و روایت داستان‌های تازه‌ای بدون هیچ‌گونه محدودیتی را می‌دهد.

استودیو Ligthforge Games توسط مت شمباری( طرح رابط کاربری Epic)، نیتن فیربنکس(مدیر پروژه و تولیدکننده بازی در BioWare و Epic)، گلن رنه(کارگردان هنری در بلیزارد) و مارک هاچسون(مدیر برند و بازاریاب ارشد بلیزارد و Epic) تشکیل یافته است. این افراد بازی های مهمی مانند Word of Warcraft، Star Wars، Overwatch، Fortnite و The Elder Scrolls را در رزومه کاری خود دارند و آشنایی کاملی با روند ساخت یک بازی نقش‌آفرینی بزرگ دارند.

مت شمباری، مدیرعامل استودیو در مورد خلاقیت و علاقه تیم حاضر به خلق بازی های جدید می‌گوید:

ما همگی عاشق بازی های خلاق و کاملاً پویا هستیم و به‌خصوص عاشق بازی‌هایی هستیم که بازیکن برای داستان تصمیم‌گیری می‌کند. ما به دنبال تلفیق المان‌های مختلفی از ماینرکرافت و Roblox با عناوین نقش‌آفرینی هستیم تا بتوانیم شیوه‌ای جدید برای تجربه این نوع بازی‌ها پیدا کنیم. با توجه به رزومه ما، ساخت بازی که بتواند انقلابی در ژانر نقش‌آفرینی ایجاد کند کاملاً حرفی منطقی است.

انقلابی در ژانر نقش‌آفرینی

همان‌طور که صحبت‌های مدیرعامل استودیو Ligthforge Games را خواندید، توسعه‌دهندگان سابق Epic و بلیزارد به دنبال «ایجاد انقلابی در ژانر نقش‌آفرینی» هستند. این هدفی بزرگ برای استودیو مستقل و کوچکی است که تازه تشکیل یافته است. اگر به ایده این افراد بهتر نگاه کنیم، می‌بینیم که آن‌ها می‌خواهند ابزاری به‌منظور روایت داستان‌های متنوع و خلق جهان‌های متفاوت بسازند، دقیقاً چیزی مانند Roblox اما باکیفیت بالاتر.

مشخص نیست آیا آن‌ها ابزار ساخت یک بازی نقش‌آفرینی را در اختیار ما قرار می‌دهند یا اینکه یک دنیای MMO خواهند ساخت که سرشار از وقایع و رویدادهای مختلف است و بازیکن می‌تواند آن را به‌طور دلخواه تغییر دهد؟ ساخت چنین بازی نیازمند هزینه بالایی است و فعلاً 5 میلیون دلار از سوی سرمایه‌گذاران مختلفی به مدیران استودیو اهداشده است.

استودیو Ligthforge Games اخیرا چندین عضو سابق بلیزارد و طراح نرم‌افزاری از شرکت Epic را به خدمت گرفته است و دایره کارمندان و توسعه‌دهندگان خود را افزایش داده است. به نظر می‌رسد که استودیو جدیت زیادی روی ایده خود دارد و در حال حاضر به دنبال یک انیماتور ارشد و مدیر جامعه کاربری می‌گردد. باید ببینیم آیا انقلابی در بازی های نقش‌آفرینی خواهیم دید یا خیر؟ نظر شما چیست؟

در پارسی گیم بخوانید:

  1. دلیل جدایی جف کپلان از بلیزارد پس از 19 سال فعالیت چه بود؟

منبع: PCGAMER

نوشته توسعه‌دهندگان سابق بلیزارد و Epic به دنبال انقلابی در ژانر نقش‌آفرینی اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.