تاریخ انتشار : سه‌شنبه 18 اکتبر 2022 - 23:56
کد خبر : 505579

تولید محتوای ویدیویی

تولید محتوای ویدیویی

  با توجه به هزینه‌ های بالا و رقابت تنگاتنگ، برندها باید در نحوه برنامه‌ ریزی، تولید، جایگاه، تبلیغ محتوای ویدیوی خود و تولید محتوای ویدیویی، هوشمندانه عمل کنند تا بتوانند بازدهی سرمایه گذاری خود را ببینند.در این جا چند نکته برای اطمینان از این که پیشنهادات شما تا حد امکان مرتبط، به یاد ماندنی،

 

با توجه به هزینه‌ های بالا و رقابت تنگاتنگ، برندها باید در نحوه برنامه‌ ریزی، تولید، جایگاه، تبلیغ محتوای ویدیوی خود و

تولید محتوای ویدیویی، هوشمندانه عمل کنند تا بتوانند بازدهی سرمایه گذاری خود را ببینند.در این جا چند نکته برای اطمینان

از این که پیشنهادات شما تا حد امکان مرتبط، به یاد ماندنی، استراتژیک و هدفمند هستند، آورده شده است.

 

1-روی این فرآیند سرمایه گذاری کنید، نه فقط محصول:

 

استراتژی تولید محتوای ویدیویی شما باید جزئی از استراتژیبازاریابی محتوای شما در نظر گرفته شود، نه یک ویژگی مستقل.قبل از برداشتن دوربین، به نقشی که می‌ خواهید ویدیو در داستان برندتان ایفا کند فکر کنید، و چه مراحلی را برای ترسیم، تولید، موقعیت‌ یابی و سنجش عملکرد این محتوا انجام می‌دهد. انجام این کار زودتر از موعد به شما کمک می کند تا تصمیمات هوشمندانه تری در مورد این که کدام پروژه های ویدیویی ارزش منابعی را که باید خرج کنید، بگیرید.

 

۲-هدف نهایی خود را در ذهن داشته باشید:

 

خواه این هدف آگاهی باشد، یا هدفی دیگر، هر تولید محتوای ویدیویی که ایجادمی کنید باید هدفی داشته باشد، و وسیله ای برای تحقق آن.

اغلب، موفقیت ویدیو با بازدیدها برابر است تا با اقدامات انجام شده، پس از بازدیدها یا سایر تغییرات مطلوبِ رفتار مصرف کننده، می‌توانید با گنجاندن فراخوانی برای اقدامی که بینندگان را به برداشتن گام بعدی در مسیر تعیین‌ شده تان هدایت می‌ کند، و همچنین با ایجاد صفحه فرود که سفر آنها را به سمت تبدیل هدایت می‌کند.

 

۳-اسکریپتی بنویسید که مخاطبان شما مایل به دنبال کردن آن هستند:

 

تولید محتوای ویدیویی خطر گرفتار شدن درایده‌ های بیش از حد پیچیده، اصطلاحات واژگان سنگین، یا تمرکز روی چیزهای زیادی را به یک باره دارد.اگر می خواهید ویدیوی شما به سادگی و درخشان ارتباط برقرار کند، این دستورالعمل های اسکریپت را به خاطر بسپارید:

  • از لحن مکالمه ای استفاده کنید، این کار باعث می شود صدای ویدیو به جای خفه یا اجباری طبیعی تر شود.
  • از گوینده خود بخواهید در جملات کوتاه و مختصر صحبت کند تا بر نکات کلیدی تأکید کند.در تولید محتوای ویدیویی این که درک مخاطب شما از آن آسان تر باشد، مهم است.
  • زمانی که کلمات ساده‌ تری مانند بهترین یا انجام دادن برای رساندن معنای شما به خوبی کار می‌ کنند، از اصطلاحاتی مانند بهینه یا به انجام رساندن اجتناب کنید.
  • قبل از زدن دکمه رکورد آن را با صدای بلند بخوانید، یا از شخص دیگری بخواهید آن را برای شما بخواند.این به شما احساس هر کلمه یا عبارتی را می دهد که گوینده ممکن است به آن برخورد کند، و اینکه پروژه تمام شده تا چه مدت ممکن است اجرا شود.

تولید محتوای ویدیویی

۴- در تولید محتوای ویدیویی بدانید چه زمانی باید میزبانی کنید و چه زمانی پست کنید:

 

قبل از این که محتوای ویدیوی خود را توزیع کنید، به آن پایگاه اصلی بدهید.دو گزینه اصلی وجود دارد که هر کدام نقاط قوت و محدودیت های خود را دارند:

با استفاده از پلتفرم ویدیویی مانند Vimeo، Brightcove یا Wistia، ویدیو را در سایت خود میزبانی کنید.در حالی که این روش ممکن است دسترسی کلی ویدیوهای شما را محدود کند، انعطاف‌ پذیری این ابزارها به این معنی است که می‌ توانید ویدیوهای خود را طوری سفارشی کنید که ظاهر، احساس و عملکرد دقیقاً همانطور که می‌ خواهید باشد.هم چنین انتشار لیست‌ های پخش ویدیویی را آسان‌ تر می‌ کند که بازدیدکنندگان را تشویق می‌ کند تا زمان بیشتری را در سایت شما بگذرانند، و همچنین با ارزش‌ ترین دارایی‌ های ویدیویی شما را به عنوان وسیله‌ ای برای افزایش اشتراک در اختیار شما قرار می‌ دهد.

آن را در یک سایت میزبان ویدیو ارسال کنید.استفاده از پلتفرم‌ های پخش ویدیوی محبوب مانند YouTube می‌ تواند به

شما کمک کند تا ویدیوی شما را در مقابل مخاطبان بیشتری قرار دهید.نه تنها استفاده اولیه از این سرویس‌ ها رایگان است،

بلکه پیکربندی ابزارهای آن‌ ها معمولاً راحت‌ تر از گزینه‌ های خود میزبانی می شود، که اشتراک‌ گذاری ویدیوهای شما را

در کانال‌ های محتوای دیگر و جاسازی در سایر تلاش‌ های محتوایی شما آسان‌ تر می‌ کند.شاید تولید محتوای ویدیویی روشی

آسان به نظر بیاید، اما بسیار تاثیر گذار است پس پیشنهاد من به شما این است که از افراد متخصص در این حوزه کمک بگیرید،

آژانس دیجیتال مارکتینگ رسانَتو از بهترین متخصصین در حوزه ی ساخت موشن گرافیک، تیزر تبلیغاتی و دیگر انواع تولید محتوای ویدیویی استفاده می کند و می تواند انتخاب مناسبی باشد.

 

  ۵- صحنه مناسبی را برای نمایش های اجتماعی تنظیم کنید:

 

آیا باید تولید محتوای ویدیویی خود را در همه جا و هر جا به اشتراک بگذارید یا فقط در کانال های اجتماعی خاص؟ آیا زمانی که یک شبکه اجتماعی جدید به وجود می‌آید، آپلود و

اجرای بلافاصله ویدیوی شما به نفع برند شما خواهد بود یا عاقلانه‌ تر است که صبر کنید تا دیگران آن را آزمایش کنند؟

پاسخ به سوالاتی از این دست و بسیاری دیگر از تصمیمات کانال توزیع که باید بگیرید در شخصیت خریدار شما نهفته

است.دانستن این که مخاطبان شما چه کسانی هستند، چگونه و کجا دوست دارند زمان آنلاین خود را بگذرانند،

و این که کدام کانال ها را برای چه کارهایی ترجیح می دهند، به شما کمک می کند تا شبکه های اجتماعی را برای تولید محتوای ویدیویی خود انتخاب کنید که بهترین پتانسیل را برای جلب علاقه مخاطبان به محتوای ویدیوی شما ارائه می دهند.

 

       ۶- یک متن را وارد کنید:

موتورهای جستجو به اندازه متن در فهرست کردن محتوای ویدیویی ماهر نیستند.ایجاد یک رونوشت کامل از کپی موجود در ویدیو به شما کمک می کند بر این کمبود SEO غلبه کنید.

تولید محتوای ویدیویی

        ۷- کار خود را برچسب گذاری کنید:

برچسب ها، عناوین و توضیحات مرتبط را به متا دیتا محتوای ویدیوی خود اضافه کنید.این کمک می کند ویدیوهای شما با کلمات کلیدی مورد نظر مرتبط شوند و آنها را برای رتبه بندی برای جستجوهای محتوای مرتبط نمایه کنید.تیم متخصص آژانس دیجیتال مارکتینگ رسانَتو از ابتدای مسیر تا انتها همراه شما است.

 

        ۸- تولید محتوای ویدیویی کنید و ویدیوها را برای تأثیرگذاران، مشترکین، طرفداران و دنبال‌ کنندگان ارسال کنید:

یک عکس از صفحه نمایش ویدیوهای شما همراه با یک پیوند می‌تواند در ایمیلی که برای اعضای لیست پستی خود ارسال می‌کنید، نمایش داده شود.این به مخاطبان شما هشدار می‌ دهد که محتوای ویدیویی جدیدی دارید تا آن‌ ها را بررسی کنند، و به شما انجمنی می‌ دهد تا بازخورد آن ها را درخواست کنید و از آنها بخواهید که به شما در انتشار این خبر کمک کنند.

 

        ۹- برای ارزیابی ارزش، دامنه توجه را دنبال کنید:

داده‌ های تعامل می‌ توانند بینش‌ های مهمی در مورد ترجیحات و رفتارهای مخاطبان ارائه دهند، که می‌ توانید از آن ها برای اصلاح و سفارشی کردن استراتژی تولید محتوای ویدیویی خود استفاده کنید. برای مثال، اگر متوجه شدید که مشتریان بالقوه 10 ثانیه در ویدیوهای شما کاهش می‌یابند، ممکن است لازم باشد که مقدمه‌ های شما کوتاه شود.

 

برای قرار دادن ویدیو به عنوان محور اصلی یک استراتژی بازاریابی محتوای موفق، کار زیادی لازم است.اما با برنامه ریزی صحیح، کمی خلاقیت و کمی تصمیم گیری هوشمندانه، تقریباً هر کسب و کاری می تواند از پتانسیل قدرتمند خود برای گفتن داستان های جذاب و الهام بخشیدن به مخاطبان برای اقدام بهره مند شود.

به دنبال راه های بیشتری برای به حداکثر رساندن تاثیر محتوای ویدیویی خود هستید؟ پس وقت را تلف نکنید و از آژانس دیجیتال مارکتینگ رسانَتو برای تولید محتوای ویدیویی خود کمک بگیرید و منتظر بهترین نتیجه باشید.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.