تاریخ انتشار : سه‌شنبه 1 مارس 2022 - 7:06
کد خبر : 502845

تیک تاک مدت زمان ویدیوها را به ۱۰ دقیقه افزایش داد؛ آیا یوتیوب دیگری در راه است؟

تیک تاک مدت زمان ویدیوها را به ۱۰ دقیقه افزایش داد؛ آیا یوتیوب دیگری در راه است؟

تیک تاک مدت زمان ویدیوها را به ۱۰ دقیقه افزایش داد؛ آیا یوتیوب دیگری در راه است؟ تیک تاک در اقدام جالب مدت زمان ویدیوهای منتشرشده در پلتفرم خود را به ۱۰ دقیقه افزایش داده است. تیک تاک سال گذشته این مد..

تیک تاک مدت زمان ویدیوها را به ۱۰ دقیقه افزایش داد؛ آیا یوتیوب دیگری در راه است؟

تیک تاک در اقدام جالب مدت زمان ویدیوهای منتشرشده در پلتفرم خود را به ۱۰ دقیقه افزایش داده است. تیک تاک سال گذشته این مدت زمان را از ۱ دقیقه به ۳ دقیقه افزایش داده بود و حالا تصمیم گرفته است که آن را به‌یکباره به ۱۰ دقیقه افزایش دهد. با این اقدام، به‌سختی می‌توان تیک تاک را یک پلتفرم ویدیوهای کوتاه نامید.

شاید یکی از دلایل تیک تاک برای اضافه کردن مدت زمان ویدیوها، افزایش مدت زمانی است که کاربران در این اپلیکیشن سپری می‌کنند. از طرف دیگر، خالقان محتوا خواهند توانست محتواهای باکیفیت‌تری برای مخاطبان خود تولید کنند.

مطالب مرتبط:

  • ویدیوهای تیک تاک به رستوران‌ها و باشگاه‌های بدنسازی می‌آید
  • تیک تاک قابلیت اشتراک پولی را برای خالقان محتوا ارائه می کند

طبق جدیدترین گزارش وال استریت ژورنال، درآمد تیک تاک در سال ۲۰۲۱ از راه تبلیغات حدود ۴ میلیارد دلار بوده است. تیک تاک هم‌اکنون بیش از ۱ میلیارد کاربر فعال دارد و حالا با افزایش مدت زمان ویدیوها قصد دارد که به رقابت با یوتیوب بپردازد.

تیک تاک و یوتیوب

یک تحلیلگر شبکه اجتماعی به نام Matt Navarra گفته است که تیک تاک به‌آرامی در حال نفوذ به حریم یوتیوب است و از آنجائیکه درآمد سال گذشته گوگل از راه تبلیغات در یوتیوب بیش از ۲۸ میلیارد دلار بوده است، تیک تاک نیز قصد دارد روی ابن موضوع سرمایه‌گذاری کند و درآمدهای خود را افزایش بدهد.

یوتیوب اخیرا برای رقابت با تیک تاک در بخش ویدیوهای کوتاه، سرویس یوتیوب شورتس را راه‌اندازی کرده است و شرکت‌های دیگری مانند اینستاگرام و فیس بوک نیز بامعرفی سرویس‌هایی مانند ریلز وارد این رقابت شده‌اند. در هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که رقابت‌ این غول‌های تکنولوژی در نهایت به کجا ختم می‌شود.

منبع: Phone Arena

منبع مقاله

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.