تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 مارس 2022 - 11:35
کد خبر : 503741

جدیدترین تصاویر گلکسی A53 فاش شد

جدیدترین تصاویر گلکسی A53 فاش شد

جدیدترین تصاویر گلکسی A53 فاش شد سامسونگ قرار است فردا از گوشی گلکسی A53 در کنار چند گوشی دیگر از سری A رونمایی کند و‌ حالا جدیدترین رندرهای این گوشی فاش شده است که دید بسیار خوبی از آن در اختیار ما ق..

جدیدترین تصاویر گلکسی A53 فاش شد

سامسونگ قرار است فردا از گوشی گلکسی A53 در کنار چند گوشی دیگر از سری A رونمایی کند و‌ حالا جدیدترین رندرهای این گوشی فاش شده است که دید بسیار خوبی از آن در اختیار ما قرار می‌دهند.

این رندرها، گوشی گلکسی A53 را در رنگ‌های آبی، نارنجی، مشکی و سفید نشان می‌دهند و ما همچنین می‌توانیم نمایشگر پانچ هول این گوشی را با حاشیه‌های نازک مشاهده کنیم. سیستم دوربین پشت گلکسی A53 نیز یک سیستم چهارگانه است که ما این طراحی را در اکثر مدل‌های سری A دیده‌ایم.

گلکسی A53
گلکسی A53
گلکسی A53
گلکسی A53

طبق شایعات قبلی، گلکسی A53 مجهز به یک ‌نمایشگر ۶.۵ اینچی امولد با رزولون فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز خواهد بود و کار پردازش آن را تراشه اگزینوس ۱۲۸۰ در کنار ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی برعهده خواهد داشت. دوربین‌های این گوشی احتمالا شامل یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی و یک سنسور ماکرو ۲ مکاپیکسلی خواهند بود و در کنار آن‌ها یک فلاش LED نیز وجود خواهد داشت. دوربین سلفی آن نیز یک حسگر ۳۲ مگاپیکسلی خواهد بود.

ضمنا انرژی گلکسی A53 را یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع ۲۵ وات برعهده خواهد داشت و در بخش نرم‌افزار شاهد اجرای اندروید ۱۲ خواهیم بود.

منبع: Gizmochina

منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.