تاریخ انتشار : شنبه 23 ژانویه 2021 - 9:50
کد خبر : 19393

جزئیات تازه‌ای از سری وان پلاس 9 منتشر شد

جزئیات تازه‌ای از سری وان پلاس 9 منتشر شد

خانه/موبایل/جزئیات تازه‌ای از سری وان پلاس 9 منتشر شد موبایلوانپلاس جزئیات تازه‌ای از سری وان پلاس 9 منتشر شد طبق اطلاعات قبلی سری وان پلاس 9 در ماه مارس 2021 معرفی خواهند شد، و حالا اطلاعات جدیدی از ..

خانه/موبایل/جزئیات تازه‌ای از سری وان پلاس 9 منتشر شد موبایلوانپلاس جزئیات تازه‌ای از سری وان پلاس 9 منتشر شد

طبق اطلاعات قبلی سری وان پلاس 9 در ماه مارس 2021 معرفی خواهند شد، و حالا اطلاعات جدیدی از این گوشی ها منتشر شده است.

از اکتبر سال 2020 میلادی، شاهده شایعاتی بوده‌ایم که اطلاعاتی در مورد سری وان پلاس 9 را در اختیار ما قرار داده‌اند. گزارش های اخیر نشان داده که این سری شامل سه مدل وان پلاس 9 لایت، وان پلاس 9 و وان پلاس 9 پرو خواهد بود. و حالا یک افشاگر معروف چینی طلاعات کلیدی گوشی های OnePlus 9 و 9 Pro به اشتراک گذاشته است.

طبق اطلاعات منتشر شده، مدل پایه این سری ممکن است یک صفحه نمایش 6.55 اینچی تخت داشته باشد که رزولوشن Full HD و سرعت تازه سازی 120 هرتز را به همراه خواهد داشت در طرف دیگر، مدل پرو می‌تواند به صفحه نمایش با لبه ‌های خمیده 6.78 اینچی مجهز شود که رزولوشن +Quad HD و نرخ تازه سازی 120 هرتز را ارائه می‌دهد. هر دو نمایشگر دارای یک پانچ‌هول 3.8 میلی متری هستند که در گوشه بالا سمت چپ آن‌ها قرار دارد.

وان پلاس 9

ناگفته نماند که چیپست اسنپدراگون 888 می‌تواند قلب تپنده OnePlus 9 و 9 پرو باشد. ظرفیت باتری این گوشی‌ها‌ مشخص نیست. در حالی که این دستگاه ها به احتمال زیاد به باتری هایی با اندازه متفاوتی وارد بازار می‌شوند‌. اما این افشاگر اشاره می‌کند که این دستگاه ها ممکن است باتری های 4500 میلی آمپری را در خود جای دهند.

وزن OnePlus 9 و 9 پرو بیش از 200 گرم نخواهد بود. زخامت مدل پایه حدود 8 میلی‌متر خواهد بود، در حالی که ضخامت نسخه پرو 8.5 میلی‌متر است.

درباره OnePlus 9 Lite اطلاعات زیادی در دست نیست. با این حال، یک گزارش اخیر ادعا کرده است که مدل Lite برای هند و چین برنامه ریزی شده است. این گوشی می‌تواند به چیپست Snapdragon 865 مجهز شود. در ماه اکتبر گزارش شد که سری OnePlus 9 ممکن است تا اواسط مارس سال جاری معرفی شود.

منبع: gizmochina

آپدیت اندروید 11 برای پوکو ایکس 2 منتشر شد

مقاله اصلی

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.