تاریخ انتشار : سه‌شنبه 3 آگوست 2021 - 2:58
کد خبر : 43434

جعبه گشایی سامسونگ گلکسی A12 [تماشا کنید]

جعبه گشایی سامسونگ گلکسی A12 [تماشا کنید]

جعبه گشایی سامسونگ گلکسی A12 [تماشا کنید] سامسونگ گلکسی A12 یکی از آن گوشی‌هایی است که می‌توان به معنای واقعی کلمه آن‌ها را ارزان‌قیمت نامید. این گوشی «ارزان‌قیمت» سامسونگ که به تازگی وارد بازار شده، ..

جعبه گشایی سامسونگ گلکسی A12 [تماشا کنید]

سامسونگ گلکسی A12 یکی از آن گوشی‌هایی است که می‌توان به معنای واقعی کلمه آن‌ها را ارزان‌قیمت نامید. این گوشی «ارزان‌قیمت» سامسونگ که به تازگی وارد بازار شده، توانسته جایگاه نسبتاً مناسبی را در میان رقبای خود پیدا کند.

قیمت این گوشی از ۱۸۰ دلار شروع و کیفیت خود گوشی نسبت به چنین قیمتی نیز، واقعاً عالی به شمار می‌رود. بدنه‌ی گوشی کاملاً پلاستیکی است اما در دست گرفتن و بافت پشتی آبی‌رنگ گوشی بسیار لذت‌بخش است. همچنین، یکی از چیزهای جالبی که باید بدانید این است که این گوشی از سیم‌کارت دوگانه با شکاف مخصوص کارت Micro SD و جک هدفون برخوردار است.

البته انتظارات خود را چندان بالا نبرید چرا که فضای میان بخش پشتی کمی خالی است و وقتی آن را فشار می‌دهیم به سمت داخل خم می‌شود. گذشته از این موارد، در بحث امنیتی، یک اسکنر اثر انگشت در کنار دستگاه دریافت می‌کنید که کیفیت فوق‌العاده‌ای دارد. ممکن است یکی دو اشتباه عجیب‌وغریب در تشخیص اثر انگشت وجود داشته باشد اما این اسکنر نسبتاً سریع و قابل‌اعتماد به نظر می‌رسد.

مطالب مرتبط:

  • بررسی سامسونگ گلکسی A12

و در آخر، مهم‌ترین نکته این که این گوشی از یک بلندگوی تکی در بخش پایینی خود بهره می‌برد که صدای چندان زیادی ندارد اما با این حال در بالاترین درجه‌ی صدا نیز نویز زیادی ایجاد نمی‌کند.

صفحه‌نمایش A12 واقعاً آن‌قدر روشن نیست که بتوان از آن در خارج از خانه به راحتی استفاده کرد؛ اما اگر قصد دارید در حین قدم زدن با دوستانتان یک یا دو پیام سریع را چک کنید، می‌توانید این کار را انجام دهد. حداقل نور راکد صفحه تا حد زیادی کم می‌شود تا در طول شب به طور تصادفی خود را کور نکنید!

این صفحه از AMOLED استفاده نمی‌کند، بنابراین انتظار رنگ‌های شگفت‌انگیز را نیز نداشته باشید؛ اما فناوری IPS حداقل در برابر سوختگی مقاوم است، رنگ‌ها را بی‌روح نمی‌کند و رنگ‌های مناسبی هم برای افراد معمولی تولید می‌کند. نکته دیگری که باید به آن توجه کنید این است که هیچ نرخ تازه‌سازی دیوانه کننده‌ای از این صفحه دریافت نخواهید کرد و رزولوشن آن نیز ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل است که البته چنین چیزی این در این محدوده قیمت کاملاً قابل‌انتظار است.

شما می‌توانید در زیر جعبه گشایی این محصول را مشاهده و یا آن را دانلود کنید. همچنین بررسی متنی این محصول نیز از طریق بخش مطالب مرتبط قابل پیگیری است. نظر شما درباره این محصول اقتصادی جدید سامسونگ چیست؟ آیا می‌تواند توجهات را به خوبی جلب کند؟

دانلود ویدیو با کیفیت ۷۲۰p | دانلود ویدیو با کیفیت ۱۰۸۰p

منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.