تاریخ انتشار : دوشنبه 1 نوامبر 2021 - 9:30
کد خبر : 46749

جعبه گشایی پیکسل ۶ پرو گوگل [تماشا کنید]

جعبه گشایی پیکسل ۶ پرو گوگل [تماشا کنید]

جعبه گشایی پیکسل ۶ پرو گوگل [تماشا کنید] گوگل با عرضه پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو نشان داد که رویه‌ای جدید را برای سری گوشی‌های هوشمند خود در پیش گرفته است. این گوشی‌ها و به‌خصوص پیکسل ۶ پرو، تازه، باکیفیت ..

جعبه گشایی پیکسل ۶ پرو گوگل [تماشا کنید]

گوگل با عرضه پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو نشان داد که رویه‌ای جدید را برای سری گوشی‌های هوشمند خود در پیش گرفته است. این گوشی‌ها و به‌خصوص پیکسل ۶ پرو، تازه، باکیفیت و پرقدرت به نظر می‌رسند. در حقیقت به نظر می‌رسد که این بار تمام درخواست‌های طرفداران را شنیده و انتظارات طولانی‌مدت آن‌ها را برآورده کرده است.

با این حال، انتظارات مذکور و خواسته‌های طرفداران تنها مواردی نیستند که گوگل با آن‌ها کلنجار رفته است. این شرکت با طراحی پردازنده شخصی خود یعنی تنسور، یک قدم بزرگ در زمینه هوش مصنوعی و یادگیری ماشین برداشته است. نتیجه این قدم و تمام تلاش‌های گوگل، دو گوشی است که تجربه کاری با آن‌ها در دستگاه‌های زیادی یافت نمی‌شود.

مدل پروی این سری با ابعاد و نمایشگری بزرگ‌تر، از مشخصات سخت‌افزاری بهتری بهره‌مند است. این دو گوشی در ویژگی‌های اصلی سهیم هستند که از جمله آن‌ها می‌توان به پردازنده تنسور، رابط کاربری اندروید ۱۲ اورجینال گوگل و … اشاره کرد.

مطالب مرتبط:

  • بررسی پیکسل ۶ پرو گوگل
  • مقایسه سخت‌ افزار گوگل پیکسل ۶ با پرچمداران سامسونگ و اپل

با این حال رم بیشتر در پیکسل ۶ پرو، دوربین اضافه تله‌فتو و یک رادیوی اضافه، مواردی هستند که پیکسل ۶ پرو را شایسته پسوند «پرو» می‌کنند.

مانند همیشه و همان‌طور که انتظار می‌رود، پیکسل ۶ پرو محصول قوی‌تر این سری و همچنین قوی‌ترین گوشی هوشمندی است که گوگل تا به حال آن را ساخته است.

به طور آشکار گوگل در ساخت و عرضه این سری گوشی‌های بالارده اپل و سامسونگ را مد نظر قرار داده است. گوگل نه تنها در زمینه طراحی، بلکه در زمینه کارایی و مخصوصاً دوربین نیز به رویه‌ای مشابه با شرکت‌های یاده شده روی آورده است.

پیکسل ۶ پرو در ۳ رنگ اصلی مشکی، سفید و آفتابی در دسترس قرار گرفته است. شما می‌توانید به تهیه یکی از پیکربندیهای ۱۲۸، ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت بپردازید که البته در آن‌ها خبری از پشتیبانی میکر اس‌دی کارت (microSD) نیست.

فراتر از تمام چیزهایی که تاکنون گفتیم، حتی قیمت‌گذاری این سری نیز دقیقاً با توجه به آيفون ۱۳ پرو اپل و گلکسی S21 سامسونگ انجام شده است. پیکسل ۶ پرو اما همچنین قصد ندارد به این قضیه در این قسمت خاتمه دهد؛ درون جعبه یک کابل USB-C به USB-C و یک آداپتور USB-A به USB-C قرار دارد ولی خبری از آداپتور شارژ نیست.

شما می‌توانید در قسمت زیر جعبه گشایی این محصول را دانلود یا تماشا کنید. سایر مطالب این بخش هم از قسمت «مطالب مرتبط» قابل دریافت هستند.

دانلود با کیفیت 1080pمنبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.