تاریخ انتشار : سه‌شنبه 26 ژانویه 2021 - 14:30
کد خبر : 23502

حالت آفلاین به زودی در دسترس کاربران مایکروسافت تیمز قرار خواهد گرفت

حالت آفلاین به زودی در دسترس کاربران مایکروسافت تیمز قرار خواهد گرفت

حالت آفلاین به زودی ..

حالت آفلاین به زودی در دسترس کاربران مایکروسافت تیمز قرار خواهد گرفت

مایکروسافت در جدیدترین ویژگی سرویس تیمز (Teams) به شما اجازه خواهد داد که حالت آفلاین را تجربه کنید و به پیام دیگران پاسخ دهید.

افزون بر این ویژگی، مدتی پیش تایید شد که دیگر سرویس این شرکت یعنی مایکروسافت ۳۶۵ قابلیت‌های دیگری را هم دریافت خواهد کرد. مایکروسافت به تازگی تایید کرده است که محدودیت اندازه آپلود فایل‌ها در مایکروسافت ۳۶۵ را از ۱۰۰ گیگابایت به ۲۵۰ گیگابایت تغییر خواهد داد. این فرایند باعث تغییر محدودیت آپلود سرویس‌های شیر پوینت (Share Point)، تیمز (Teams) و وان درایو نیز می‌شود و کاربران اکنون می‌توانند به راحتی مدل‌های سه بعدی حجیم ساختمان‌ها، ویدیوهای ۸K یا حتی موارد بیشتری را نیز روی آن‌ها آپلود کنند.

این غول فناوری تا انتهای ماه جاری میلادی پشتیبانی از آپلود فایل‌های ۲۵۰ گیگابایتی را شروع می‌کند و ذکر شده که احتمالاً تا پایان سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۱، همه کاربران به آن دسترسی داشته باشند. می‌توان این موضوع را در کنار برخی قابلیت‌های روز افزون سرویس تیمز، یکی از برگ برنده‌های مایکروسافت جهت جذب کاربران جدید دانست.

با تمام این موارد، موضوع آن ‌طور که به نظر می‌رسد کاربردی و قابل توجه نیست؛ برای مثال این شرکت اجازه نمی‌دهد که بدون اتصال به اینترنت، پیام‌های موجود در تیمز را دریافت کنید! در عوض شما قادرید که هنگام اتصال ضعیف اینترنت، به پیام‌های دریافتی پاسخ دهید و حتی پیام‌ها را به ترتیب خاصی بچینید تا هنگام بازگشت اینترنت، فوراً ارسال شوند.

لازم به ذکر است که این پیام‌ها تا ۲۴ ساعت بعد از برنامه‌ریزی، به حالت خود باقی می‌مانند و اگر شما به اینترنت دسترسی پیدا نکنید، مایکروسافت به یک اعلان وضعیت ارسال آن‌ها را لغو می‌کند. تایید شده است که مدتی بعد کاربران قادر خواهند بود تا برنامه‌ریزی ارسال پیام‌ها را تغییر دهند و به این صورت، سرانجام محتوای مناسب‌تری را ارسال کنند.

این قابلیت بیشتر برای اشخصاصی در نظر گرفته شده است که دائماً در حال حرکت و نقل مکان هستند و به اینترنت پایداری دسترسی ندارند؛ برای مثال افرادی که در شغل‌های مرتبط به قطار و یا هواپیما مشغول به کار هستند، احتمالاً منظور ما را بهتر درک کنند. انتظار می‌رود که تا انتهای ماه میلادی جاری، تمام کاربران به این ویژگی جدید دسترسی پیدا کنند. از آن سو اگر از کاربران این غول فناوری هستید، مهلت استفاده رایگان از برخی سرویس‌هایش به دلیل همه‌گیری بیماری کرونا افزایش پیدا کرده است.

در حقیقت همه‌گیری این بیماری هنوز هم در مراحل اولیه به سر می‌برد و مایکروسافت از جمله شرکت‌های مذکوری است که جهت کمک به مشتریان خود، اقدامات سودمندی را در پیش گرفته است. این شرکت در ماه آوریل میلادی برای رفع نیازهای ارتباطی کاربران، تعداد شرکت‌کنندگان در سرویس‌های تیمز، استریم و یامر (Yammer) مایکروسافت ۳۶۵ لایو را برای مدت محدودی افزایش داد؛ به این معنی که اکنون شرکت‌ها قادر هستند تا درون اپلیکیشن یاد شده جلساتی را با ۲۰۰۰۰ شرکت‌کننده به رایگان برگزار کنند. از آن زمان تاکنون همه‌گیری بیماری کرونا تضعیف نشده و مایکروسافت بارها این بازه زمانی محدود را تمدید کرده است.

حال طی آخرین بیانیه این غول فناوری که از طریق مایکروسافت ۳۶۵ ادمین سنتر به دست کاربران رسیده است، استفاده گسترده از رویدادهای رایگان باری دیگر تا تاریخ ۹ تیرماه ۱۴۰۰ (۳۰ ژوئن ۲۰۲۱) تمدید شده است. در این‌جا لازم به ذکر است تیمز لایو ایونت (Teams Live Event) افزونه‌ای به شمار می‌آید که اجازه می‌دهد شما برای رویدادهای خود زمان‌بندی کنید و آن‌ها را به طور گسترده و آنلاین در دسترس مخاطبان قرار دهید؛ موضوعی که مایکروسافت در حال اعمال آن در حالت آفلاین است.

0منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.