تاریخ انتشار : سه‌شنبه 13 جولای 2021 - 13:20
کد خبر : 43199

حجم آپدیت میان فصل چهارم بازی Call of Duty Warzone اعلام شد

حجم آپدیت میان فصل چهارم بازی Call of Duty Warzone اعلام شد

حجم آپدیت برای جامعه کاربران بازی Call of Duty Warzone و Black Ops Cold War اهمیت بسیار بالایی دارد. اخیراً حجم بازی کالاف دیوتی به یک‌سوم حافظه SSD کنسول پلی‌ استیشن 5 رسیده که مورد نگرانی افراد زیاد..

حجم آپدیت برای جامعه کاربران بازی Call of Duty Warzone و Black Ops Cold War اهمیت بسیار بالایی دارد. اخیراً حجم بازی کالاف دیوتی به یک‌سوم حافظه SSD کنسول پلی‌ استیشن 5 رسیده که مورد نگرانی افراد زیادی شده است. به‌تازگی حجم آپدیت میان فصل سیزن چهارم بازی وارزون اعلام‌شده است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

آپدیت Reloaded فصل چهارم بازی Call of Duty Warzone که معمولاً به‌عنوان آپدیت میان فصل حساب می‌شود و محتوای زیادی را در اختیار بازی‌کننده قرار می‌دهد، روز 24 تیرماه عرضه خواهد شد. اگر به دنبال دانلود آپدیت جدید هستید، لازم است که هارد درایو خود را از حالا آماده کنید، زیرا که با یک آپدیت حجیم روبه‌رو هستیم.

شرکت اکتیویژن هنوز محتوای کامل آپدیت میان فصل وارزون را اعلام نکرده و تنها می‌دانیم که آپدیت در روزهای آینده منتشر خواهد شد و باید آماده دانلود یک حجم بالا هم باشیم. درصورتی‌که به دنبال دانلود آپدیت Black Ops Cold War هستید، منتظر 11.3 تا 21.3 گیگابایت بسته به پلتفرم خود باشید. اگر از طرفداران بازی Call of Duty Warzone هستید، 9 تا 10.4 گیگابایت را در نظر داشته باشید. دقت کنید تنها افرادی که آخرین آپدیت را دریافت کرده‌اند، با چنین حجمی روبه‌رو خواهند شد و اگر تازه‌کار هستید و می‌‌خواهید برای اولین بار بازی را تجربه کنید، آماده‌ی دانلود یک فایل با حجم بالا باشید.

حجم آپدیت Black Ops Cold War

کاربران پی‌ سی نیازمند یک فضای خالی بین 63 تا 111.5 گیگابایت برای دانلود بازی خواهند بود. این فضای به‌صورت موقت اشغال خواهد شد تا فرایند نصب بازی بدون شکل پیش رود. نسخه‌ی پلی استیشن بازی هم با محتوای ویژه مانند بخش زامبی آپدیت شده همراه است و به همین دلیل، نیاز به دانلود آپدیت حجیم‌تری خواهید بود. آپدیت میان فصل با مودهای جدید و نقشه‌های نو همراه است و اگرچه مانند فصل پیشین خبری از شخصیت‌ رامبو نیست، اما گلایه‌ای در مورد محتوای فصل جدید هم نخواهید داشت.

  1. PlayStation 5: 17.9 GB
  2. PlayStation 4: 14.5 GB
  3. Xbox Series X / S: 21.3 GB
  4. Xbox One: 11.4 GB
  5. PC: 13.0 GB

حجم آپدیت بازی Call of Duty Warzone

خوشبختانه بازی‌کننده‌های وارزون نیاز به دانلود آپدیت با حجم پایین‌تری دارند. برای نمونه حجم آپدیت نسخه‌ی کامپیوتر حدود 9 گیگابایت است که نسبت به آپدیت‌های سال گذشته کاهش‌یافته است. افرادی که تنها می‌خواهند مودهای مولتی پلیر بازی Cold War را تجربه کنند، نیازی به دانلود آپدیت وارزون ندارند و می‌توانید در مورد آنچه روی سیستم شما نصب می‌شود تصمیم بگیرید.

  1. PlayStation 5: 8.9 GB
  2. PlayStation 4: 8.9 GB
  3. Xbox Series X / S: 9.2 GB
  4. Xbox One: 9.2 GB
  5. PC: 9.2 GB
  • با فعالیت‌ها و محتوای این هفته بازی Warzone آشنا شوید: تورنمنت جدید و دوبل XP

حجم بالای بازی Call of Duty Warzone بار دیگر به بحث اصلی در شبکه‌های اجتماعی تبدیل‌شده و طرفداران در حال یافتن راه‌های تازه‌ای به‌منظور نصب بازی‌های بیشتر روی سیستم خود هستند.

منبع: GameRant

نوشته حجم آپدیت میان فصل چهارم بازی Call of Duty Warzone اعلام شد اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.