تاریخ انتشار : یکشنبه 27 فوریه 2022 - 13:30
کد خبر : 502775

خالق سری Mortal Kombat از دردسر‌های معرفی بازی بعدی‌اش می‌گوید

خالق سری Mortal Kombat از دردسر‌های معرفی بازی بعدی‌اش می‌گوید

طبق تازه‌ترین اخبار بازی، خالق سری Mortal Kombat یعنی اد بون گفته است که افشای هر اطلاعاتی در مورد بازی بعدی استودیو NetherRealm او را با مشکلات زیادی مواجه خواهد کرد.
اد بون جزو فعالین با‌سابقه در ز..

طبق تازه‌ترین اخبار بازی، خالق سری Mortal Kombat یعنی اد بون گفته است که افشای هر اطلاعاتی در مورد بازی بعدی استودیو NetherRealm او را با مشکلات زیادی مواجه خواهد کرد.

اد بون جزو فعالین با‌سابقه در زمینه ساخت بازی‌های ویدیویی است. وی به دلیل خلق مجموعه‌های مورتال کامبت و اینجاستیس در بین علاقه‌مندان سبک فایتینگ بسیار شناخته‌شده است. او نه تنها بسیاری از کاراکتر‌ها را طراحی و بازی‌ها را کارگردانی کرده، بلکه صدا‌پیشگی چندین شخصیت مختلف را بر عهده داشته است. مدتی پیش مراسم DICE Awards برگزار و از بازی‌های برتر و فیل اسپنسر، رئیس ایکس باکس، تقدیر شد. یکی دیگر از بخش‌های این رویداد، معرفی اد بون به عنوان یکی از اعضای تالار مشاهیر آکادمی علوم و هنر‌های تعاملی است.

بازی Mortal Kombat 11 جدید‌ترین ساخته اد بون و استودیو ندررلم است که در سال 2019 منتشر شده است. از این تاریخ شایعات مختلفی از سوی رسانه‌ها در مورد اثر بعدی خالق سری Mortal Kombat مخابره شد. پس از مراسم جوایز دایس، اد بون مصاحبه‌ای با رسانه Game Informer داشته است. در قالب این مصاحبه در مورد بازی بعدی استودیو ندررلم صحبت شد.

  • اد بون، خالق بازی مورتال کامبت به تالار مشاهیر بازی‌ های ویدیویی پیوست

خالق سری Mortal Kombat در مصاحبه خود گفته است که شکستن الگوی انتشار بازی‌های مورتال کامبت و سری Injustice منجر به گمانه‌زنی‌های زیادی شده است. با این حال هر زمان که استودیو NetherRealm بازی بعدی خود را معرفی کند، تمامی اتفاقات منطقی جلوه می‌کنند. با این وجود، در حال حاضر اد بون قادر به افشای اطلاعات زیادی نیست. زیرا این امر ممکن است دردسر‌های زیادی برای او به وجود بیاورد.

خالق سری Mortal Kombat در این مورد گفته است: «وقتی الگو را شکستیم، گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد اینکه چه بازی در آینده معرفی خواهد شد، به وجود آمد. باید بگویم که دلیلی برای این امر وجود دارد. زمانی که بازی بعدی را معرفی کنیم، متوجه منطق پشت این اتفاقات خواهید شد. اگر در شرایط کنونی، اطلاعات بیشتری اعلام کنم، با مشکلات زیادی مواجه خواهم شد».

الگوی انتشار سری Mortal Kombat و Injustice شکسته شده است

اخیرا اطلاعاتی فاش شده که با استناد به آن‌ها استودیو NetherRealm در حال ساخت بازی Mortal Kombat 12 است. مدتی پیش تصویری از میز کار یکی از کارمندان استودیو مذکور منتشر شد که در آن به بازی مورتال کامبت 12 اشاره شده بود. برای آن که متوجه شویم خالق سری Mortal Kombat و استودیو ندررلم در حال ساخت چه اثری هستند، لازم است مدت زمان بیشتری صبر کنیم.

بازی Mortal Kombat 11 هم توجه منتقدین را جلب کرده و هم عملکرد خوبی در بخش فروش داشته است. این بازی روی پلتفرم‌های مختلف میانگین امتیاز 84 را به دست آورده است. همچنین از بین جوایز آن می‌توان به جایزه بهترین بازی فایتینگ از مراسم The Game Awards 2020 اشاره کرد. در زمان نگارش این مطلب تعداد 12 میلیون نسخه از این اثر به فروش رسیده که آمار قابل توجهی است.

  • بازی Mortal Kombat 12 توسط یکی از اعضای تیم تولید فاش شد

نظر شما در مورد بازی بعدی خالق سری Mortal Kombat چیست؟ آیا بازی جدیدی از مورتال کامبت و اینجاستیس معرفی می‌شود یا مجموعه جدیدی خلق خواهد شد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamingbolt

نوشته خالق سری Mortal Kombat از دردسر‌های معرفی بازی بعدی‌اش می‌گوید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.