تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 مارس 2022 - 4:15
کد خبر : 502887

خبر خوب: اینستاگرام قابلیت کپشن های خودکار را به ویدیوها اضافه می کند

خبر خوب: اینستاگرام قابلیت کپشن های خودکار را به ویدیوها اضافه می کند

خبر خوب: اینستاگرام قابلیت کپشن های خودکار را به ویدیوها اضافه می کند اینستاگرام اخیرا برای رقابت با تیک تاک قابلیت‌های زیادی را به پلتفرم خود اضافه کرده است و حالا این شرکت قصد دارد کپشن‌های خودکار ر..

خبر خوب: اینستاگرام قابلیت کپشن های خودکار را به ویدیوها اضافه می کند

اینستاگرام اخیرا برای رقابت با تیک تاک قابلیت‌های زیادی را به پلتفرم خود اضافه کرده است و حالا این شرکت قصد دارد کپشن‌های خودکار را برای ویدیوها ارائه کند.

اینستاگرام گفته است که این قابلیت ابتدا برای چند زبان منتخب معرفی خواهد شد و در ادامه زبان‌های بیشتری را به آن اضافه خواهد کرد. ضمنا این قابلیت به‌طور پیش‌فرض برای خالقان محتوا فهال خواهد بود.

اینستاگرام امیدوار است که با بهره‌گیری از فناوری هوش مصنوعی دقت کپشن‌های خودکار را بالا ببرد و از طرف دیگر این قابلیت را برای افراد کر و لال یا کسانی که قدرت شنوایی ضعیفی دارند کاربردی‌تر بکند.

مطالب مرتبط:

  • اینستاگرام به تقلید از تیک تاک قابلیت ریمیکس کردن ویدیوها را ارائه کرد
  • اینستاگرام مدت زمان ویدیوهای ریلز را به ۹۰ ثانیه افزایش می دهد

از آنجائیکه کپشن‌ها به‌صورت خودکار روی ویدیوها نشان داده خواهند شد، تولیدکنندگان ویدیو نیازی به اضافه کردن دستی آن‌ها نخواهند داشت. بنابراین اگر کسی تمایل به شنیدن صدای یک ویدیو نداشت صرفا با استفاده از کپشن‌ها قادر به درک ویدیو خواهد بود.

اگر اینستاگرام در نهایت چنین قابلیتی را معرفی کند ما مسلما شاهد تغییرات مهمی در روش استفاده کاربران از این پلتفرم خواهیم بود. بنابراین کاربران برای تماشای یک ویدیو دیگر نیازی به اسکرول کردن به سمت عقب یا ذخیره کردن ویدیوها نخواهند داشت.

در هر حال، به نظر می‌رسد که اینستاگرام به فکرد ایجاد تغییرات مهمی در پلتفرم خود است و باید منتظر بمانیم و ببینیم رقابت این پلتفرم با تیک تاک به کجا ختم می‌شود. نظر شما درباره این قابلیت چیست؟

منبع: Engadget

منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.