تاریخ انتشار : شنبه 25 سپتامبر 2021 - 7:47
کد خبر : 45033

خرسی که یک دوربین گوپرو پیدا کرد و سلفی گرفت

خرسی که یک دوربین گوپرو پیدا کرد و سلفی گرفت

خرسی که یک دوربین گوپرو پیدا کرد و سلفی گرفت دلایل زیادی وجود دارد که باعث می‌شود در حین انجام ورزش‌های مختلف مثل دوچرخه سواری، گردشگری و هاکی دوربین گوپرو خود را گم کنید. بیشتر مواقع انتظار ندارید که..

خرسی که یک دوربین گوپرو پیدا کرد و سلفی گرفت

دلایل زیادی وجود دارد که باعث می‌شود در حین انجام ورزش‌های مختلف مثل دوچرخه سواری، گردشگری و هاکی دوربین گوپرو خود را گم کنید. بیشتر مواقع انتظار ندارید که دوربین گم شده‌ی شما پیدا شود اما اخیرا شخصی به‌نام دیلن شیلت هنگامی که برای شکار با تیروکمان از خانه خارج شده، یک دوربین گوپرو پیدا کرده است.

مسلما پیدا کردن یک شیء گم شده، چیز جدیدی نیست، اما دوربینی که شیلت پیدا کرده یک نکته‌ی بسیار جالب داشته است. بنا به اعلام شیلت، هفته‌ی گذشته هنگامی که وی به قصد شکار با تیروکمان از خانه خارج شده، یک دوربین گوپرو پیدا کرده و پس از شارژ این دوربین با یک مورد باور نکردنی مواجه شده است.

به‌نظر می‌رسد که شیلت اولین نفری نبوده که یک دوربین گوپرو گم شده را پیدا کرده است. وی پس از شارژ دستگاه مورد بحث، درحالی که تصاویر و ویدیوهای دستگاه را مرور می‌کرده، با کلیپ بسیار جالبی مواجه شده است. در این کلیپ یک خرس با دوربین گوپرو از خودش فیلم‌برداری کرده است. ظاهرا این خرس به‌نحوی موفق شده دوربین را روشن کرده و دکمه‌ی ضبط را روی آن فشار دهد تا از خود ویدیو ثبت کند.

این ویدیو را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید. در ویدیو مورد بحث یک خرس در اطراف دوربین می‌چرخد و حتی در بخشی از کلیپ، گوپرو را وارد دهان خود می‌کند. به‌نظر می‌رسد این خرس پس از کمی کلنجار رفتن با دوربین خسته شده و آن را روی زمین باقی گذاشته است تا سرانجام شیلت آن را بیابد.

نظر شما در این مورد چیست؟

منبع: UberG

منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.