تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 جولای 2022 - 3:44
کد خبر : 504965

خرید انواع کاغذ دیواری  _ دکورآفیس

خرید انواع کاغذ دیواری  _ دکورآفیس

یکی از کاربرد های اصلی کاغذ دیواری ، پوشش دیوار های داخلی ساختمان است. از این پوشش در کاربری های مختلف استفاده می شود. اما شاید بتوان گفت بیشترین میزان کاربرد آن در منازل مسکونی است. در این مکان ها، اتاق های مختلفی مانند خواب، پذیرایی و نشیمن وجود دارد. بهتر است که برای هر

یکی از کاربرد های اصلی کاغذ دیواری ، پوشش دیوار های داخلی ساختمان است. از این پوشش در کاربری های مختلف استفاده می شود. اما شاید بتوان گفت بیشترین میزان کاربرد آن در منازل مسکونی است. در این مکان ها، اتاق های مختلفی مانند خواب، پذیرایی و نشیمن وجود دارد. بهتر است که برای هر فضا، پوشش مناسب با نوع کاربری آن انتخاب شود. مثلا برای اتاق کودک، طرح هایی که متناسب با سن و جنسیت کودک است، انتخاب شوند. با این کار می توانیم فضایی با کیفیت بصری بالا طراحی کنیم. بهتر است برای فضاهای مختلف از رنگ های ساده و شیک استفاده شود. طیف رنگی ملایم انتخاب مناسبی برای واحد های مسکونی است.

مجموعه دکورآفیس در راستای دکوراسیون داخلی، تزیینات و عناصر تزیینی متنوعی را عرضه کرده است. علاوه بر انواع تابلو دیواری، پوستر دیواری و … از پوشش هایی نیز مانند کاغذ دیواری برای تزیین دیوار می توانیم استفاده کنیم. این نوع پوشش برای دیوار، امروزه نیز هنوز کاربرد دارد و برای فضاهای مختلف استفاده می شود. بهتر است از طرح های رسمی برای فضاهای اداری استفاده شود. این نوع طرح ها اغلب ساده و دارای نقش خاصی نیستند. از این رو برای این نوع فضاها انتخاب مناسبی اند.

انواع کاغذ دیواری ساده و شیک

میزان فروش کاغذ دیواری با طرح های ساده و شیک نشان می دهد که این پوشش امروزه نیز مرسوم و رایج است. اما ممکن است سبک و شیوه طراحی آن با گذشته متفاوت باشد. از این رو باید با توجه به نوع طراحی یک ساختمان، طرح مناسب برای پوشش دیوار آن را انتخاب کنیم. طرح های ساده ممکن است هیچ گونه بافتی نیز نداشته باشند. در واقع تنها یک پوشش بدون نقش و با یک رنگ مشخص روی دیوار نصب می شود. این پوشش نسبت به رنگ دوام بیشتری دارد و به همین دلیل بسیاری از طراحان برای پوشش دیوار از آن استفاده می کنند.

طرح های شیک به صورت مدرن و امروزی طراحی می شوند. این نوع نقوش برای دیوار ساختمان های لوکس طراحی می شوند. این ساختمان ها ممکن است منزل مسکونی یا یک فضای تجاری مانند هتل باشند. در هر صورت باید در هنگام انتخاب طرح برای هر یک از این فضا ها به نوع کاربری دقت شود. بهتر است طرح و رنگ هر دو ساده انتخاب شوند. زیرا این پوشش مدت زمان بیشتری روی دیوار خواهد بود و در صورتی که شلوغ باشد، کسل کننده خواهد شد.

خرید کاغذ دیواری با قیمت مقرون به صرفه

دکورآفیس یکی از سایت هایی است که در ارائه انواع کاغذ دیواری فعالیت دارد. تمامی محصولات این مجموعه بر اساس کیفیت و نوع برند قیمت گذاری می شوند. برای خرید کافی است به بخش فروشگاه سایت مراجعه کنید تا قیمت های مناسب و به روز را ببینید. کیفیت یک محصول در درجه اول برای طراحان مهم است. زیراکه پوشش دیوار می تواند با رنگ نیز انجام شود. اما به دلیل دوام و پایداری دیوارپوش، اغلب از آن استفاده می شود. شما با نصب این محصولات نیازی نخواهید داشت تا سالها اقدام به تعویض آن کنید. در واقع یک بار هزینه خواهید کرد و برای مدت زیادی نیازی به پرداخت مبلغی دیگر نخواهید داشت. اما برای سایر پوشش ها مانند رنگ، به دلیل دوام و پایداری کمتر مجبور خواهید شد هزینه های اضافی پرداخت کنید.

برای خرید کاغذ دیواری با قیمت مناسب و مقرون به صرفه می توانید به سایت مجموعه مراجعه کنید. انواع آلبوم های متنوع از برندهای شناخته شده در این بخش قرار داده شده اند. هر کدام از این آلبوم ها طرح های مدرن و کلاسیک بسیار زیبایی را در خود دارند. بهتر است با توجه به نوع طراحی فضا، رنگ و نقش مورد نظر را انتخاب کنید.

خرید انواع کاغذ دیواری  _ دکورآفیس

انواع کاغذ دیواری برای پشت تلویزیون

فضاهای بسیار زیادی در یک واحد مسکونی برای قرار دادن عناصر و پوشش های تزیینی وجود دارد. کاغذ دیواری برای پشت تلویزیون کاربرد بسیار زیادی دارد. در واقع می توانید دیوار پشت آن را با طرح های ساده دیزاین کنید. این دیوار نباید دارای نقوش پیچیده و شلوغ باشد. زیرا موجب بی نظمی فضای مورد نظر خواهد شد. بهتر است طرح آن نیز با مبلمان و چیدمان یکی باشد. می توان برای انتخاب یک پوشش مناسب، از طراح و معماران طراحی داخلی در این زمینه کمک گرفت. بهتر است هر طرح با توجه به نوع کاربری انتخاب شود. تلویزیون در هنگامی که روشن باشد، خود مانند یک عنصر تزیینی بخشی از دیوار را اشغال می کند. از این رو طرح پشت آن باید ساده و مدرن باشد.

در دکوراسیون کلاسیک معمولا از دیوارپوش های چوبی برای پشت تلویزیون استفاده می شود. این پوشش ها برای فضاهایی مانند هتل کاربرد دارند. در این نوع فضاها، نوع طراحی با منزل مسکونی متفاوت است. بهتر است هر فضا با توجه به نوع کاربری اش طراحی شود. امروزه طرح های ساده و بافت دار در آلبوم های متنوع گنجانده شده اند. هر کدام از این طرح ها دارای ویژگی های خاص خود هستند.

فروش کاغذ دیواری با طرح جدید

فروش کاغذ دیواری به دلیل استقبال افراد مختلف از آن بسیار بیشتر از سایر دیوارپوش ها می باشد. در واقع این نوع پوشش کاربرد بیشتری برای تزیین دیوار دارد. طرح های جدید و به روز نیز طرفداران بیشتری نسبت به طرح های قدیمی و سنتی دارند. البته این نوع طرح ها با توجه به رنگ ها و طرح هایی که هر ساله مد می شوند، انتخاب می شوند. ممکن است در یک سال طرح و رنگ خاصی مد شود. اما پیشنهاد می شود که بر اساس مد روز اقدام به خرید دیوارپوش نکنید. زیرا این نوع پوشش دوام زیادی دارد و می توانید برای سال های طولانی از آن برای پوشش دیوار استفاده کنید بدون اینکه نیاز به تعویض داشته باشد. در صورتی که با توجه به مد روز نسبت به خرید آن اقدام کنید، بعد از مدتی کسل کننده خواهد شد.

اغلب طرح های موجود در سایت دکورآفیس نیز بر اساس مد طراحی نشده اند. این نقوش برای فضاهای مدرن و کلاسیک کاربرد دارند. برای فضای مدرن می توانید از اشکال هندسی استفاده کنید. این اشکال در طول کاغذ دیواری اتاق به صورت الگوهای تکرار شونده مورد استفاده قرار می گیرند. اغلب برای چاپ این پوشش از چاپ دیجیتال استفاده می شود. این چاپ کاربرد بیشتری برای فضاهای امروزی دارد.

خرید انواع کاغذ دیواری  _ دکورآفیس

انواع کاغذ دیواری رنگ روشن

رنگ روشن فضا را بزرگ تر از آن چه هست، نمایش می دهد. از این رو کاغذ دیواری رنگ روشن نیز موجب می شود که یک فضای کوچک، بزرگتر نشان داده شود. این موضوع به ویژه برای مکان هایی که دارای متراژ کم هستند، قابل استفاده است. بهتر است که پوشش دیوار با توجه به نوع طراحی فضا انتخاب شود. اگر تم به کار رفته در یک فضا تیره است، امکان استفاده از این پوشش با رنگ روشن وجود ندارد. زیرا هماهنگی طراحی مبلمان و عناصر تزیینی برهم خواهد خورد.

یکی از ویژگی های کاغذ دیواری رنگ روشن، بازتاب و انعکاس نور است. به همین دلیل فضا هایی که برای طراحی آنها از رنگ روشن استفاده می شود، روشن تر هستند. در نتیجه کیفیت بصری آن فضاها افزایش پیدا خواهد کرد. بهتر است هر فضا با توجه به سبک طراحی اش، دیزاین شود. در این صورت یک فضای متعادل و یک دست ایجاد خواهد شد. فضاهای امروزی اغلب با رنگ های ملایم و خنثی طراحی می شوند.

 

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.