تاریخ انتشار : جمعه 30 آوریل 2021 - 18:23
کد خبر : 34438

دانلود بازی 112 Operator Pandemic Outbreak برای PC

دانلود بازی 112 Operator Pandemic Outbreak برای PC

دانلود بازی 112 Operator Pandemic Outbreak برای کامپیوتر اپراتورهای شرکت‌های خدماتی مانند آتش‌نشانی، پلیس، اورژانس و همانند این‌ها به نظر شغل ساده‌ای دارند اما به دلیل آنکه ما از استرس و خیلی موارد دی..

دانلود بازی 112 Operator Pandemic Outbreak برای کامپیوتر

اپراتورهای شرکت‌های خدماتی مانند آتش‌نشانی، پلیس، اورژانس و همانند این‌ها به نظر شغل ساده‌ای دارند اما به دلیل آنکه ما از استرس و خیلی موارد دیگری که بر فرد اپراتور وارد می‌شود بی‌خبریم این‌چنین فکر می‌کنیم. اپراتور یکی از کارهای حساس در هر شرکت خدمات دهنده عمومی محسوب می‌شود چرا که باید شخص بداند در هر موقعیتی چگونه با فرد تماس‌گیرنده صحبت کند و به‌نوعی موقعیت او را درک کند، شاید برخی مواقع با یک راهنمایی ساده مشکل برطرف شود و یا آنکه باید راه فراری به او ارائه دهد. بازی‌های متنوع و بسیاری ساخته شده که به‌واسطه گیم پلی جذاب و سرگرم‌کننده آن‌ها، هم می‌توانید در نقش یک اپراتور قرار گرفته و هم برای روزها سرگرمی قابل‌توجهی را تجربه کنید. 112 Operator یکی از این نوع بازی‌هاست که به کاربرانش اجاره می‌دهد در نقش اپراتوری قرار گیرند که مردم با او تماس گرفته و مشکلات و حوادث را گزارش می‌کنند، حال اپراتور باید تصمیم بگیرد که چه استراتژی را اتخاذ کند! این بازی را توسعه‌دهندگانی از استودیو Jutsu Games طراحی کرده و محصول نهایی را کمپانی Games Operators برای علاقه‌مندان به ژانر شبیه‌سازی و استراتژی منتشر کرده است. آن‌ها درگذشته محصول مشابهی با نام 911 Operator را نیز منتشر کرده‌اند که نشان می‌دهد چندان هم در این زمینه تازه‌کار نبوده و قطعاً محصول جدید آن‌ها می‌تواند هیجان‌انگیز باشد.

در این بسته الحاقی شما باید شیوع ویروس خطرناک و کشنده‌ای را در شهر کنترل کرده و از آن جلوگیری کنید. به‌جز اینکه باید مراقب شهروندان خود باشید، کادر درمان خود را نیز باید مجهز کنید چراکه آن‌ها هم از گزند این ویروس خطرناک در امان نخواهند بود. در کنار این موضوع، تجهیزات جدیدی مانند ماسک صورت، لباس‌های ضدعفونی پیشرفته و محافظ‌های صورت نیز به بازی اضافه‌شده تا توسط آن‌ها ، شهروندان و کادر درمان را از ویروس محافظت کنید. همچنین در زمان قرنطینه باید برای شهروندان منابع اولیه مانند غذا و دارو را تأمین کنید تا از بیرون آمدن آن‌ها جلوگیری شود و شیوع ویروس بهتر کنترل گردد. انتخاب و تصمیم‌های شما، زمان پایان شیوع و قرنطینه را مشخص می‌کند.

112 Operator یا اپراتور 112 بازیکنان را در نقش کسی قرار می‌دهد که قرار است خدمات اضطراری را در هر شهری در جهان مدیریت کند؛ باید پس از یک تماس واحدها را اعزام کنید، با نزدیک‌ترین نیروها به نقطه حادثه تماس بگیرید و با موقعیت‌های ناشی از تغییرات آب‌وهوایی یا فصلی و ترافیک‌های سرسام‌آور روبرو شوید. به مردم شهر کمک کنید تا از حوادث برجسته مانند شورش‌ها، جنایات سازمان‌یافته، حملات تروریستی، حوادث فاجعه‌بار، بلایای طبیعی و بسیاری موارد دیگر زنده بمانند! شاید این سؤال در ذهن شما شکل گیرد که این بازی با نسخه قبل‌تر یعنی 911 Operator چه تفاوتی دارد اما باید گفت بازی 911 تنها در کشور آمریکا جریان داشت اما اپراتور 112 می‌تواند سراسر جهان را دربر گیرد و این یعنی موقعیت و چالش‌های بیشتر در مکان‌های جدیدتر پیش روی شماست.

در مقیاسی بزرگ‌تر از هر زمان دیگری، به مردم کمک کنید؛ اپراتور 112 به شما امکان می‌دهد در بسیاری از سطوح، کاملاً متفاوت عمل کنید و چالش‌های بسیاری پیش رویتان قرار خواهد گرفت و مأموریت‌های منحصربه‌فرد و بسیاری در انتظار شماست. تجسم کامل سه‌بعدی محیط، به شما نمایی داخلی برای نمایش اقدامات واحدهایتان را می‌دهد. بین بیش از 100000 منطقه مانند محیط‌های مختلف شهری، شهرداری‌ها و ده‌ها هزار شهر واقعی از سراسر جهان می‌توانید انتخاب کنید.

قرار است هیجانی دوچندان را تجربه کنید. بر اساس داده‌های معتبر و تاریخی با آب‌وهوای پویا روبرو شوید. با فرارسیدن روز یا شب، افزایش ترافیک و سپری شدن فصل، حوادث تغییر می‌کنند. مراقب شرایط شدید باشید که ممکن است منجر به فاجعه و بلایای طبیعی شود. سعی کنید آتش‌سوزی‌های بزرگی را که در سراسر نقشه پخش می‌شوند رام کنید. هرچند تنها مشکل شما آب‌وهوا نیست، هنگام برخورد با حملات تروریستی و جنگ‌های باندی، گاهی همه چیز از دست می‌رود. اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های استراتژیک و شبیه‌سازی هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا محصولات مشابهی همچون 911 Operator و Project Hospital را نیز بررسی نمایید.

در ادامه برای دانلود بازی 112 Operator Pandemic Outbreak با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 SP1+
Processor: 2 Ghz
Memory: 6 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GT 650
DirectX: Version 10
Storage: 4 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: 2.6 Ghz, multi-core
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1050
DirectX: Version 10
Network: Broadband Internet connection
Storage: 8 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

112 Operator 112 Operator 112 Operator 112 Operator 112 Operator

نوشته دانلود بازی 112 Operator Pandemic Outbreak برای PC اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.