تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 ژوئن 2021 - 4:45
کد خبر : 42963

دانلود بازی Age of Magic برای اندروید

دانلود بازی Age of Magic برای اندروید

دانلود بازی Age of Magic برای اندروید هنگامی که تاریکی، روشنایی روز را تسخیر میکند، نیروهای شیطانی قیام کرده و قرار است آرامش را از دل مردم بگیرند. در همین میان گروهی پر افتخار از قهرمانان قدرتمند، سل..

دانلود بازی Age of Magic برای اندروید

هنگامی که تاریکی، روشنایی روز را تسخیر میکند، نیروهای شیطانی قیام کرده و قرار است آرامش را از دل مردم بگیرند. در همین میان گروهی پر افتخار از قهرمانان قدرتمند، سلاح های بزرگ و نیرمندشان را به دست میگیرند و آماده ی رویارویی با دشمنان می شوند. بازی جدید و زیبای Age of Magic با حال و هوای نقش آفرینی، برای آن دسته افراد ماجراجو آماده شده است که دوست دارند در دنیایی وحشتناک کاوش کنند.

+ شیطان بزرگ علیه قهرمانان نیرومند!

قبل شروع ماجراجویی، شما می بایست گروهی از قهرمانان را تشکیل دهید. بیش از 60 قهرمان با توانایی منحصر به فرد برای انتخاب آماده شده است. به دلخواه تیمی از قهرمانان را ایجاد کرده و برای آنان لباس و سلاح مناسب فراهم کنید. همچنین در صورت لزوم، ارتقا و بهبودهای لازم را بر روی مهارت و سلاحشان اعمال کنید. هر کدام از اعضای گروه، شانسی بزرگ برای پیروزی در نبردهای سنگین با نیروی های شیطانی هستند. پس هنگام جنگ با دشمن، استراتژی های مناسب را در نظر داشته باشید تا افرادتان حد امکان، کمترین صدمه را ببینند.

این عنوان شگفت انگیز به دو حالت تقسیم می شود. حالت اول که داستانی است و باید برای یک ماجراجویی همه جانبه آماده شوید. حالت دوم شامل بخش آنلاین یا همان pvp می شود که می بایست کاربران برای رقابت با سایر حریفان در سرتاسر جهان، گروهی 5 نفره را تشکیل دهند و توانایی خود و رقبا را به چالش بکشند.

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. بیش از 60 قهرمان با توانایی های منحصر به فرد برای انتخاب
  2. دوحالت داستانی و آنلاین چند نفره
  3. امکان ارتقاء و بهبودی سلاح و توانایی های کاراکتر ها
  4. دریافت جوایز ارزنده در هر تورنمنت
  5. گیم پلی نقش آفرین و ماجراجویانه
  6. گرافیک 3 بعدی خارق العاده و صدا گذاری جذاب

بازی Age of Magic هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.4 از 5.0 است. منتظر چه هستید؟ هم اکنون می توانید بازی معرفی شده در این مطلب را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

Age of Magic Age of Magic Age of Magic Age of Magic Age of Magic

نوشته دانلود بازی Age of Magic برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.