تاریخ انتشار : سه‌شنبه 11 می 2021 - 14:06
کد خبر : 36768

دانلود بازی Almighty Kill Your Gods برای PC

دانلود بازی Almighty Kill Your Gods برای PC

دانلود بازی Almighty Kill Your Gods برای کامپیوتر یکی از مکمل‌های خوبی که برای بازی‌های ماجرایی وجود دارد، دنیاهای فانتزی و افسانه‌ای است. این سبک دنیاها سرشار از موجودات خطرناک افسانه‌ای هستند و دست ..

دانلود بازی Almighty Kill Your Gods برای کامپیوتر

یکی از مکمل‌های خوبی که برای بازی‌های ماجرایی وجود دارد، دنیاهای فانتزی و افسانه‌ای است. این سبک دنیاها سرشار از موجودات خطرناک افسانه‌ای هستند و دست سازندگان را برای نوآوری بسیار باز می‌گذارند. بازی Almighty Kill Your Gods از استودیو RUNWILD Entertainment یک بازی ماجرایی نقش‌آفرینی است که گیم پلی‌ای اکشن و مهیج دارد و شما را وارد ماجراهای متعدد و جذابی می‌کند.

شما در جزیره‌ای قرار دارید که خانه شما محسوب می‌شود. دنیای بازی از تعدادی از این جزیره‌ها تشکیل‌شده و شما باید با سفر کردن به هرکدام از این جزیره‌ها، مأموریت‌هایی که بر عهده‌ دارید را به پایان برسانید. اغلب این مأموریت‌ها به نجات همنوعان خود و بازگرداندن آن‌ها به جزیره اصلی خلاصه می‌شود. در پایان با استفاده از طلا و منابعی که به دست آورده‌اید، ساختمان‌های جدیدی بنا می‌کنید و یا آن‌ها را ارتقا می‌دهید تا برای ماجراهای خطرناک بعدی، آماده‌تر باشید. هر ساختمان در جزیره اصلی مزایای خاصی برای کاراکتر شما فراهم می‌کند.

در طول ماجراجویی‌های خود در این جزیره‌ها، دشمنان بسیاری را ملاقات می‌کنید که تنوع زیادی دارند و هرکدام سبک خاصی برای مبارزه می‌طلبند. از موجودات وحشی بومی گرفته تا اهریمن‌ها و خدایان قدرتمندی که بسیار غول‌پیکر بوده و حکم Boss های بازی را دارند. مبارزات جذاب و مهیج است و به‌مرور کاراکتر شما قدرتمندتر شده و به تجهیزات بهتری دست پیدا می‌کند. در کنار این موارد ساخت‌وساز جزیره هم عنصری جدید به گیم پلی بازی اضافه کرده تا بازی ترکیبی از سبک نقش‌آفرینی، اکشن و ساخت‌وساز باشد.

اگر هیجان و ماجراهای افسانه‌ای را در کنار ساخت‌وسازهای متعدد می‌خواهید، Almighty Kill Your Gods را از دست ندهید. بازی با تنوع خوب مراحل و دشمنانش می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند و تجربه‌ای لذت‌بخش برای شما باشد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Monster Hunter و Valheim را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Almighty Kill Your Gods با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10
Processor: intel Core i5-2500K
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 950 or GTX 960

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: intel Core i5-8400 or i7-4770K
Memory: 16 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1060

تصاویری از محیط بازی :

Almighty Kill Your Gods Almighty Kill Your Gods Almighty Kill Your Gods Almighty Kill Your Gods Almighty Kill Your Gods Almighty Kill Your Gods Almighty Kill Your Gods

نوشته دانلود بازی Almighty Kill Your Gods برای PC اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.