تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 ژوئن 2021 - 8:30
کد خبر : 18616

دانلود بازی Angry Birds 2 برای اندروید

دانلود بازی Angry Birds 2 برای اندروید

دانلود بازی Angry Birds 2 برای اندروید با شنیدن و یا دیدن نام استدیو بازی سازی Rovio همه ی ما یاد سری بازی های پرندگان خشمگین که سال هاست برای اسمارت فون ها ی مختلف در ورژن های متنوع ساخته میشود خواهی..

دانلود بازی Angry Birds 2 برای اندروید

با شنیدن و یا دیدن نام استدیو بازی سازی Rovio همه ی ما یاد سری بازی های پرندگان خشمگین که سال هاست برای اسمارت فون ها ی مختلف در ورژن های متنوع ساخته میشود خواهیم افتاد.این سری بازی ها که در سبک اکشن و سرگرم کننده دسته بندی شده اند دارای طرفداران و علاقه مندان بسیاری در سراسر جهان هستند. در این پست می خواهیم تا جدیدترین نسخه از این سری را که Angry birds 2 نام گذاری شده است بررسی و معرفی نماییم.

در نسخه دوم نیز شاهد جنگ و جدال بین خوک های بدجنس و پرندگان خشمگین خواهیم بود. تفاوتی که در این ورژن از بازی احساس خواهید کرد ویژگی های جدید در هر مرحله و پرندگان جنگده ای که دارای قدرت های ویژه ای هستند مثلاً پرنده های قرمز در نسخه های پیشین فقط به اشیا و خوک های روبروی خود ضربه می زدند، اما در این نسخه آن‌ها دارای قابلیت خاصی هستند که می توانید در هنگام پرتاب از آن بهره مند شوید. همچنین در Angry birds 2 شما می توانید به انتخاب خود پرندگان مورد استفاده در مراحل را شخصی سازی کرده و استراتژی خاص مراحل را به پایان برسانید.

گرافیک بازی :

در این بخش شاهد تغییرات بسیاری نسبت به نسخه اول هستیم. افکت‌های جذاب‌تری را شما در بخش‌های مختلف مشاهده خواهید کرد. همچنین نورپردازی‌های ویژه توانسته صحنه‌های بی نظیری را در بازی خلق نمایند. هر مرحله دارای لوکیشن و موقعیت مخصوص به خود خواهد بود که با گرافیکی چشم نواز پوشانده شده است.

کنترلر ها :

این بخش نیز عملکردی مانند نسخه های قبلی داشته اما بهینه سازی هایی نیز بر روی آن انجام شده است تا بهتر بتوانید خوک های بدجنس را نشانه رفته و مراحل را پشت سر بگذارید. مانند سری های پیش تیرکمانی در مکانی مشخص قرار داده شده است و شما باید با پرندگانی که شخصی سازی کرده اید به سمت خوک ها نشانه روی کنید.

صداگذاری :

صدا گذاری بسیار عالی انجام شده است به گونه ای که می تواند باعث افزایش هیجان شما در مراحل شود. همچنان صدای پرندگان که در حال پرتاب شدن هستند را خواهید شنید همچنین صدای خوک های بدجنس که در حال نابودی هستند برای شما جذاب خواهد بود. موسیقی متن بسیار خوب کار شده است و دل نشین خواهد بود.

کلیات + جمع بندی :

بخش جدیدی با نام Arena به بازی افزوده شده است که می توان گفت به گونه ای نقش بخش چند نفره را ایفا می کند. در این بخش طی مراحل بی پایان با پرنده های شخصی سازی شده خود بازی کرده و زمانیکه پرنده هایتان به پایان رسید، بازی نیز تمام شده و امتیازتان با دیگر بازیکنان جهانی و دوستانتان مقایسه خواهد شد.

Arena روزانه یکبار بصورت رایگان برای شما قابل استفاده است و می توانید در آن بازی کنید. جادوها، بخش دیگری از بازی هستند که در نسخه قبلی نیز وجود داشتند؛ ولی در این نسخه شاهد تکامل و متنوع تر شدن آن‌ها هستیم. در نسخه های قبل شما فقط Mighty Eagle را در اختیار داشتید و می توانستید از آن در مراحل سخت یاری بگیرید؛ ولی حالا از باران اردک های طلایی تا یخ زدن ساختار مختلف، همه را در اختیار خواهید داشت تا راحت تر مراحل سخت را پشت سر بگذارید.

این را هم باید گفت که هنوز Mighty Eagle نیز در اختیار شما خواهد بود. در برخی مراحل شاهد خوک های بزرگتری خواهید بود که به اصطلاح غول های مراحل نامیده میشوند. این خوک ها به راحتی از بین نخواهند رفت و به تلاش بیشتری نیاز دارند. شاید اگر خلاقیت را چاشنی کار خود کنید زودتر به پیروزی برسید.الماس ها یا Gem نیز در این بازی نقش حیاتی را بازی میکنند البته همه چیز بسته به نوع بازی کردن شما خواهد داشت اما بیشتر برای خریدن جان پرنده ها و گرفتن فرصت های بیشتر در مراحل سخت تر و… کاربرد خواهند داشت. راه های مختلفی برای گرفتن الماس یا Gem نیز وجود دارد که بسته به انتخاب شما قابل دسترس هستند.

ویژگی های کلیدی بازی :

  1. مراحل مختلف و جذاب
  2. پرندگان خشمگین جدید در کنار قدیمی ها
  3. جادو های بی نظیر و قوی
  4. وجود بخش آنلاین
  5. مکان های مختلف برای بازی
  6. گیم پلی جذاب و سرگرم کننده
  7. گرافیک فوق العاده از نوع HD

بازی Angry birds 2 هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.5 از 5.0 است. منتظر چی هستید؟ هم اکنون می توانید بازی Angry birds 2 را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

نوشته دانلود بازی Angry Birds 2 برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.