تاریخ انتشار : دوشنبه 17 می 2021 - 10:30
کد خبر : 39754

دانلود بازی Ares Virus برای اندروید

دانلود بازی Ares Virus برای اندروید

دانلود بازی Ares Virus برای اندروید می توان به جرات گفت که بازی اندرویدی Ares Virus یکی از متفاوت ترین عناوین منتشر شده در سبک نقش آفرینی و بقاء است. یکی از بارزترین تفاوت های این بازی فوقا لعاده جذاب..

دانلود بازی Ares Virus برای اندروید

می توان به جرات گفت که بازی اندرویدی Ares Virus یکی از متفاوت ترین عناوین منتشر شده در سبک نقش آفرینی و بقاء است. یکی از بارزترین تفاوت های این بازی فوقا لعاده جذاب با دیگر عناوین مشابه، گرافیک خاص آن است. آن چه که قرار است محیط های مختلف را در برابر شما نمایش دهد، نقاشی های زیبایی است که به نظر با یک خودکار آبی کشیده شده اند. شاید احساس کنید در این حالت صحنه ها قطعاً کمبودهایی خواهند داشت، اما اینگونه نیست و توسعه دهندگان استودیو Qcplay Limited هر محیط را با ریزترین جزئیات ممکن، توسعه داده تا همه چیز به کیفیت گیم پلی باشد!

+ اگر آخرین روز دنیا باشد، شما مهربان هستید یا از غریزه زنده ماندن پیروی می کنید؟

در بازی Ares Virus روز رستاخیز فرا رسیده است، زمانی که همه چیز زیر و رو شده و کسی در جای خود قرار نخواهد داشت. این شهر در معرض خطر ویروس آرس قرار دارد. با جمع شدن زامبی ها، منابع نیز به پایان خود نزدیک می شوند. اما یک نکته در این میان خودنمایی می کند و آن این است که اگر می خواهید زنده بمانید، پس باید بجنگید!
شما باید به عنوان یک عضو تیم S.O.T که ماموریت آن ها یافتن آنتی بادی ویروسی کشنده است، مبارزان قدرتمندی با هیولاها و زامبی ها را تجربه کنید، با افرادی که انگیزه های شوم دارند معاشرت نمایید و در نهایت به آنچه که نیاز دارید برسید. اما باید این موضوع را نیز دانست که درگیری ها و حوادث می تواند منجر به وقایع خونین و تأملاتی در ذات انسان شود.

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. از نمایی بالا همه چیز را کنترل و هدایت کنید
  2. محیط بازی به صورت کاملاً دو بعدی
  3. برای دشمنان مختلف باید سلاح و استراتژی متنوعی داشت
  4. جمع آوری منابع، تهیه غذا، تولید دارو و جعل تجهیزات برخی چالش های شماست
  5. گیم پلی نقش آفرینی و سرگرم کننده
  6. گرافیکی فوق العاده به همراه صداگذاری مناسب

بازی Ares Virus هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.0 از 5.0 است. منتظر چه هستید؟ هم اکنون می توانید بازی معرفی شده در این مطلب را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

Ares Virus Ares Virus Ares Virus Ares Virus Ares Virus

نوشته دانلود بازی Ares Virus برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.