تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 ژانویه 2021 - 10:01
کد خبر : 24816

دانلود بازی Army Men Strike برای اندروید

دانلود بازی Army Men Strike برای اندروید

دانلود بازی Army Men Strike برای اندروید شاید شما نیز اسباب بازی هایی را در کودکی تجربه کرده باشید که دارای تعداد بسیار اما کوچک هستند. آنها در کنار هم تیمی قدرتمند برای مبارزه را تشکیل می دهند و در ص..

دانلود بازی Army Men Strike برای اندروید

شاید شما نیز اسباب بازی هایی را در کودکی تجربه کرده باشید که دارای تعداد بسیار اما کوچک هستند. آنها در کنار هم تیمی قدرتمند برای مبارزه را تشکیل می دهند و در صورت چیدمان درست می توانند در برابر حملات دشمن ایستادگی خوبی داشته باشند، بله همین سربازان کوچک را می گوییم که شاید اکنون هم برای کودکان امروزی جذابیت داشته باشند. توسعه دهندگان استودیوی VolcanoGames در اقدامی جذاب بازی را طراحی کرده اند که در آن می توانید مثل یک بچه بازی کرده و مثل یک مرد مبارزه کنید. Army Men Strike شما را به جهان خاطرات خواهد برد، جایی که سربازان کوچک می توانند عملیات های بزرگ را به پایان برسانند.

+ بررسی کوتاه گیم پلی و ویژگی های مثبت :

زمان می تواند چیزهای زیادی را تغییر دهد، اما قطعاً خاطرات دوران کودکی شما را خیر. سفر به دوران جوانی خود، جایی که مردان ارتش سبز را برای نبردی بزرگ جمع آوری می کردید و ماجراجویی های ناتمام را به پایان می رساندید، اما اکنون کمی فرق کرده و شما باید در این بازی استراتژیک که در زمان واقعی اجرا می شود، دشمنانی از سراسر جهان را شکست دهید.

سربازان ارتش سبز، هواپیماهاییی با کنترل از راه دور، اردک لاستیکی، ترانسفورماتور و بسیاری از اسباب بازی های دیگر را در مبارزه با حالت RTS هدایت کنید. دفاع از اتاق خواب، راهرو، اتاق نشیمن و حیاط خلوت در برابر حملات بی امان دشمنان کار ساده ای نخواهد بود، قطعاً استراتژی و تاکتیک مناسبی را میطلبد. اکنون می توانید یک بازی استراتژیک ترکیبی بزرگ را تجربه کنید.

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. ابزارهای بسیار برای هدایت و استفاده
  2. مبارزه در زمان واقعی با دشمنان واقعی
  3. مکان های بسیار برای دفاع و حمله
  4. ساخت استراتژی و تاکتیک مناسب
  5. امکان ارتقاء و بهبود تجهیزات و شخصیت ها
  6. تصاویر فوق العاده و جزئیات کامل در هر صحنه

بازی Army Men Strike هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.4 از 5.0 است. منتظر چه هستید؟ هم اکنون می توانید بازی معرفی شده در این مطلب را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

نوشته دانلود بازی Army Men Strike برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.