تاریخ انتشار : شنبه 5 ژوئن 2021 - 10:49
کد خبر : 43011

دانلود بازی Automobilista 2 Racin USA برای PC

دانلود بازی Automobilista 2 Racin USA برای PC

دانلود بازی Automobilista 2 Racin USA برای کامپیوتر بازی Automobilista 2 نتیجه یک دهه تلاش بی‌وقفه توسعه‌دهندگانی بااراده به‌منظور ارائه شبیه‌سازی دقیق از رقابت‌های اتومبیل‌رانی کشور برزیل است. تمامی ..

دانلود بازی Automobilista 2 Racin USA برای کامپیوتر

بازی Automobilista 2 نتیجه یک دهه تلاش بی‌وقفه توسعه‌دهندگانی بااراده به‌منظور ارائه شبیه‌سازی دقیق از رقابت‌های اتومبیل‌رانی کشور برزیل است. تمامی مسابقات اتومبیل‌رانی برزیل با حضور تیم‌ها و رانندگان اصلی شبیه‌سازی شده است و استودیو Reiza Studios کار بی‌نظیری در زمینه ساخت یک‌به‌یک اتومبیل‌ها و پیست‌های اصلی با آخرین گرافیک ممکن انجام داده است. این بهشت طرفداران بازی‌های مسابقه ای است. مهم نیست رانندگی در شب باشد یا هوای شرجی برزیل، تمامی ویژگی‌های مسابقات اصلی با بالاترین کیفیت ممکن شبیه‌سازی شده‌اند و کافی است وارد اتومبیل زیبایتان شوید و پا روی گاز بگذارید، این آغاز هیجان در پیست‌های مسابقه دیوانه کننده است.

در این بسته الحاقی برای بازی Automobilista 2 دو کلاس جدید از اتومبیل های مسابقه ای در کنار 3 پیست معروف به بازی اضافه شده است. این دو کلاس خودرو، Dpi وGTE هستند که اتومبیل هایی مانند مدل M8 بی ام و، Corvette C8 و Porsche 911 RSR را شامل میشود. همچنین یکی از معروف ترین پیست ها با نام Daytona International Speedway یکی از 3 پیست اضافه شده در این بسته الحاقی است.

بازی Automobilista 2 با ارائه اتومبیل‌های مختلف با کاربری‌های گوناگون، خود را یک پله نسبت به حریفانش بالا کشیده است. مهم نیست که خودروهای مسابقه‌ای را انتخاب می‌کنید یا اینکه خودروهای اسپرت شیک و زیبا. تازه می‌توانید از برندهای نام آشنایی چون Imola و Hatch استفاده کنید و مسابقات را همراه راننده‌های آن‌ها پیش ببرید و البته رانندگان خارجی از مسابقات دیگر هم در بازی حاضر هستند. برگ برنده بازی اتوموبیلیستا 2، موتور گرافیکی MADNESS است. این موتور گرافیکی بازی را ازنظر فنی به اوج خود رسانده است و هیچ‌گاه این اندازه جزئیات در دل یک بازی وجود نداشته است. پشتیبانی از هدست های واقعیت مجازی از دیگر ویژگی‌های جالب این بازی است و تصویر ارائه‌شده به هدست نیز از سطح بالای رئالیسم برخوردار است و توسعه‌دهنده موفق به ایجاد تعادل زیادی میان واقعیت و هیجان شده است. معمولاً بازی‌های اتومبیل‌رانی به‌منظور ارائه واقعیت، بخش سرگرم‌کننده را بیرون می‌اندازند اما این بازی روند دیگری را پیش‌گرفته است.

از آنجایی که تولید بازی Automobilista 2 چندین سال طول کشیده است، استودیو به دنبال رها کردن آن بعد از انتشار نیست. قرار است به‌مرورزمان محتوا و مودهای تازه‌ای به بازی اضافه شود که یک سری اتومبیل‌ها و پیست‌های مسابقه تازه را به ارمغان خواهند آورد. مسابقات اتومبیل‌رانی در سراسر دنیا برگزار می‌شوند و هر کشوری برای خودش قوانین خاصی دارد. برزیل در این میان به خودروهای مختلفی اجازه شرکت در مسابقه را می‌دهد و خوشبختانه قادر به تجربه این مسابقات در پیست‌های مختلف هستید. سوار اتومبیل دوست‌داشتنی خود شوید و از طبیعت زیبای برزیل در کنار مسابقاتی هیجان‌انگیز لذت ببرید. در این سبک از بازی‌های دیگری چون Dirt Rally 2.0 و GRID Season 3 لذت ببرید.

در ادامه برای دانلود بازی Automobilista 2 Racin USA با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10 (+ specific versions of 7)
Processor: 3.5 GHz Intel Core i5 3450 or AMD FX-8350
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GTX680 or equivalent
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 50 GB available space
Sound Card: DirectX compatible sound card

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Intel Core i7 8700K / AMD Ryzen7 2700X
Memory: 16 GB RAM
Graphics: NVidia GTX 1080Ti or equivalent
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 50 GB available space
Sound Card: DirectX compatible sound card

تصاویری از محیط بازی :

Automobilista 2 Automobilista 2 Automobilista 2 Automobilista 2 Automobilista 2 Automobilista 2 Automobilista 2 Automobilista 2

نوشته دانلود بازی Automobilista 2 Racin USA برای PC اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.