تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 می 2021 - 4:30
کد خبر : 40629

دانلود بازی Badland Brawl برای اندروید

دانلود بازی Badland Brawl برای اندروید

دانلود بازی Badland Brawl برای اندروید برخی مواقع پیش می آید که از یک بازی خسته می شویم و نیاز داریم در همان دسته عنوانی جدید را تجربه کنیم، Badland Brawl همان چیزی ست که طرفداران سبک استراتژیک می توا..

دانلود بازی Badland Brawl برای اندروید

برخی مواقع پیش می آید که از یک بازی خسته می شویم و نیاز داریم در همان دسته عنوانی جدید را تجربه کنیم، Badland Brawl همان چیزی ست که طرفداران سبک استراتژیک می توانند پس از خسته شدن از عنوان هایی مانند Clash Royale به سراغش آیند و یا نه حتی برای اولین تجربه در این سبک به سراغ آن بروند و حالتی متفاوت را تجربه نمایند.

+ کارت هایی با توانایی های بی نظیر !

تفاوتی که بین بازی های استراتژیک به چشم می خورد، شخصیت ها، داستان های متنوع، محیط های گوناگون و داستان های جذاب و سرگرم کننده است. Badland Brawl این توانایی را خواهد داشت تا علاقه مندانش را در حالت PVP به چالش کشیده و در نهایت از دل رقابتی شگفت انگیز، قهرمانی را پیروز میدا کند. شخصیت های متنوعی با ویژگی های خاص و طراحی های منحصر به فرد، شما را در هر رقابت همراهی خواهند کرد، ابزارهایی که شاید گاهی وقتها در آخرین لحظه بتوانند شما را از باختی حتمی نجات داده و بردی شیرینی را به ارمغان آورند، البته اگر به درستی از آنها استفاده کنید.

* رقابت در سطح جهانی و به دست آوردن تخم مرغ های رنگی!

شما قادر هستید تا با دیگر بازیکنان از سراسر جهان و یا دوستان خود که با یکدیگر کلنی را ساخته اید به رقابت پرداخته و از اتفاقات و رویدادهای پیش رو لذت ببرید. کاراکترها و ابزارها قابلیت ارتقاء و قدرتمندتر شدن را خواهند داشت و برای این کار باید پیروزهای پی در پی را به دست آورید. توسعه دهندگان از تخم مرغ ها به جای صندوقچه های گنج استفاده کرده اند و هر رنگ آن به شکلی می تواند کاربران را هیجان زده کند. رنگ نقره ای بدون زمان باز خواهد شد اما رنگهای دیگر نیاز به سپری کردن زمان خواهند داشت تا محتوای خود را به نمایش بگذارند و یا اگر عجله دارید می توانید از المای های سبز خود خرج کنید.

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. شخصیت و ابزارهای متنوع برای پیروزی
  2. به دست آوردن تخم های رنگی برای امتیاز و الماس و ارتقاء کاراکترها
  3. رقابت در سطح جهانی و یا با دوستان
  4. ایجاد کلن و شرکت در رویدادهای مختلف
  5. طراحی منحصر به فرد و جذاب
  6. گرافیک چشم نواز و صداگذاری جذاب

بازی Badland Brawl هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.3 از 5.0 است. منتظر چه هستید؟ هم اکنون می توانید بازی معرفی شده در این مطلب را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

Badland Brawl Badland Brawl Badland Brawl Badland Brawl Badland Brawl

نوشته دانلود بازی Badland Brawl برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.