تاریخ انتشار : شنبه 5 ژوئن 2021 - 14:30
کد خبر : 43006

دانلود بازی Battle Brothers Blazing Deserts برای PC

دانلود بازی Battle Brothers Blazing Deserts برای PC

دانلود بازی Battle Brothers Blazing Deserts برای کامپیوتر بازی‌های نقش‌آفرینی نوبتی را می‌توان نسخه‌های مجازی شطرنج، تخته‌نرد و سایر بازی‌های این‌چنینی دانست. این سبک، تمام گیم پلی‌اش در انتخاب حرکت‌ه..

دانلود بازی Battle Brothers Blazing Deserts برای کامپیوتر

بازی‌های نقش‌آفرینی نوبتی را می‌توان نسخه‌های مجازی شطرنج، تخته‌نرد و سایر بازی‌های این‌چنینی دانست. این سبک، تمام گیم پلی‌اش در انتخاب حرکت‌های درست با مهره‌ها و نیروهای مختلف بوده و از این حیث به‌شدت سرگرم‌کننده است. بازی Battle Brothers از استودیو Overhype عنوانی در همین سبک بوده که در زمان قرون‌وسطا جریان دارد و مبارزات هیجان‌انگیز و فکری زیادی را برای شما آماده کرده است. به‌تازگی بسته الحاقی Blazing Deserts نیز برای بازی منتشرشده است.

در بسته الحاقی Blazing Deserts، منطقه کاملاً جدید و صحرایی به دنیای بازی Battle Brothers اضافه‌شده است. در این منطقه جدید، دشمنانی متفاوت منتظر شما هستند و همچنین می‌توانید مزدوران بیابانی جدیدی را به گروه خود اضافه کنید. شما اکنون امکان استخدام افرادی به‌جز مزدوران را هم دارید که به امورات فرعی دیگر و خارج از مبارزه مشغول می‌شوند، مثلاً می‌توانید فردی را استخدام کنید که تجهیزات نیروهای شما را بعد از هر نبرد، تعمیر کند. سلاح‌ها و تجهیزات جدید در کنار مأموریت‌های جذاب تازه، از دیگر چیزهایی است که در این بسته الحاقی، تجربه خواهید کرد.

شما در این بازی، رئیس گروهی از مزدوران هستید که در جای‌جای دنیای بازی سفر می‌کنند و مأموریت‌های مختلفی را انجام می‌دهند. اینکه کجا بروید، با چه کسی مبارزه کنید، چه کسی را به گروه خود اضافه کنید و کدام مأموریت‌ها را انجام دهید، همگی بر عهده شما خواهد بود. دنیای بازی نیز گسترده بوده مراحلش به‌صورت تصادفی شکل می‌گیرد تا هر راند از بازی، تازه و متفاوت باشد و گیم پلی اسیر تکراری شدن نشود.

نیروهای شما نیز به شکل مهره‌های بازی شطرنج نشان داده می‌شوند تا حس فکری بودن بازی را بهتر به شما منتقل کنند. هر نیروی جدیدی که استخدام می‌کنید، قابلیت‌های تهاجمی و دفاعی مختلفی دارد. همچنین تجهیزات و سلاح‌های افراد خود را می‌توانید با پولی که از انجام دادن مأموریت‌ها به دست می‌آورید، ارتقا دهید تا در مبارزات آینده، کارآمدتر ظاهر شوند. مبارزات همگی در سبک نوبتی بوده و هر نیروی تحت کنترل شما، تعداد حرکات محدودی را در نوبت خودش می‌تواند انجام دهد. نکته دیگر این است که اگر افراد شما در نبرد کشته شوند، باید برای همیشه با آن‌ها خداحافظی کنید. این موضوع لایه‌ای جدید از چالش را به بازی اضافه کرده تا حواستان بیشتر جمع باشد!

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Slay the Spire و XCOM 2 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Battle Brothers با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP, Windows Vista, Windows 7, Windows 8, Windows 10
Processor: 1.2 Ghz
Memory: 1024 MB RAM
Graphics: OpenGL 3.3 compatible video card with 512 MB
Storage: 1500 MB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7, Windows 8, Windows 10
Processor: 2+ Ghz
Memory: 2048 MB RAM
Graphics: OpenGL 3.3 compatible video card with 1024 MB
Storage: 1500 MB available space

تصاویری از محیط بازی :

Battle Brothers Battle Brothers Battle Brothers Battle Brothers Battle Brothers

نوشته دانلود بازی Battle Brothers Blazing Deserts برای PC اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.