تاریخ انتشار : سه‌شنبه 12 ژانویه 2021 - 11:30
کد خبر : 5512

دانلود بازی Battle Chasers: Nightwar برای اندروید

دانلود بازی Battle Chasers: Nightwar برای اندروید

دانلود بازی Battle Chasers: Nightwar برای اندروید برای افراد هیچ چیز مهمتر از خانواده نیست و این موضوع فرقی نمی کند که در بازی های ویدیویی باشد یا در واقعیت، هر کجا که باشد افراد برای تشکیل خانواده یا..

دانلود بازی Battle Chasers: Nightwar برای اندروید

برای افراد هیچ چیز مهمتر از خانواده نیست و این موضوع فرقی نمی کند که در بازی های ویدیویی باشد یا در واقعیت، هر کجا که باشد افراد برای تشکیل خانواده یا جستجو به دنبال آنها دست به کار می شوند. بازی اندرویدی Battle Chasers: Nightwar با الهام از بزرگان کلاسیک، توانسته تبدیل به یک ماجراجویی وحشی شود که بازیکنان را برای یافتن اسراسر پنهانی، به عمق سیاه چال میفرستد. جنگ ها مبتنی بر نوبت و در قالب JRPG کلاسیک ارائه شده اند و یک داستان غنی ناشی از کاوش در جهان نیز وجود دارد. شخصیت اصلی جوان قدرتمند و باهوشی به نام گالی (Gully) است که تلاش می کند تا آراموس (Aramus) پدر گمشده خود را پیدا کند. با این قهرمان جوان همراه شوید و جهانی پر فراز و نشیب را تجربه کنید، جایی که در هر لحظه خطری تازه را برای شما رونمایی می کند!

+ در جستجوی پدر، خطرات را به جان بخرید!

جهانی عظیم در انتظار ماجراجویان شجاع است. رازها را در جنگل های تاریک و مرموز کشف کنید یا خود را در برابر وحشت های یخی در مناطق یخ زده مهار نمایید و یا با موج دشمنان در منطقه Tolka’s بجنگید. بازی شش قهرمان منحصر به فرد را که زره بر تن دارند، در اختیار بازیکنان قرار خواهد داد. هر کدام از آنها اسلحه مخصوص به خود را حمل می کنند و به جواهرات جادویی مجهز هستند. Battle Chasers: Nightwar مملو از دشمنان است. راهزنان، جانوران، شیاطین، عناصر اصلی ، ماشین آلات، ارواح و بسیاری دیگر که بهتر است شما آن ها را نامگذاری کنید! واکنش مناسب در برابر حملات دشمن بسیار مهم است. اگر تلاش قهرمانان خود را در کنار هم و در جای مناسب استفاده نکنید، ماجراجویی شما کوتاه مدت خواهد بود. همانطور که گفتیم، نبردهای بازی به صورت کلاسیک و مبتنی بر نوبت از برترنی عناوین RPG الهام گرفته شده است. حداکثر دو کاراکتر قهرمان دیگر در هر مبارزه شما را همراهی خواهند کرد.

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. شش قهرمان منحصر به فرد با ویژگی های خاص
  2. سیاه چالهایی اکشن محور و تصادفی که مملو از تله ، پازل و اسرار هستند را کاوش کنید
  3. نبردهای مبتنی بر نوبت با سیستم مانا را تجربه کنید
  4. بدون وجود تبلیغات مزاحم بازی کنید
  5. سیستم ساخت و ساز یا قابلیت های ویژه
  6. گرافیکی فوق العاده به همراه صداگذاری مناسب

بازی Battle Chasers: Nightwar هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.6 از 5.0 است. منتظر چه هستید؟ هم اکنون می توانید بازی معرفی شده در این مطلب را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

Battle Chasers: Nightwar Battle Chasers: Nightwar Battle Chasers: Nightwar Battle Chasers: Nightwar

نوشته دانلود بازی Battle Chasers: Nightwar برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.