تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 20 می 2021 - 7:30
کد خبر : 41211

دانلود بازی BioMutant برای PS4 + آپدیت ها

دانلود بازی BioMutant برای PS4 + آپدیت ها

دانلود بازی BioMutant برای پلی استیشن 4 یکی از ویژگی‌هایی که می‌تواند به‌شدت در محبوبیت یک بازی ویدیویی تأثیرگذار باشد، وجود دنیای فانتزی وسیع و Open World در آن است. مشابه چنین چیزی را در شماره آخر س..

دانلود بازی BioMutant برای پلی استیشن 4

یکی از ویژگی‌هایی که می‌تواند به‌شدت در محبوبیت یک بازی ویدیویی تأثیرگذار باشد، وجود دنیای فانتزی وسیع و Open World در آن است. مشابه چنین چیزی را در شماره آخر سری بازی‌های Zelda مشاهده کردیم. ترکیب این دنیای وسیع فانتزی با مبارزات مهیج و داستانی جذاب یک بازی کامل را شکل می‌دهد که در آن می‌توان ساعت‌ها سرگرم بود و لذت برد. بازی BioMutant از استودیو Experiment 101 عنوانی جدید در سبک نقش‌آفرینی است که دنیایی بسیار بزرگ و جذاب دارد و برای سرگرم شدن شما، از هیچ‌چیز کم نگذاشته است.

داستان بازی در سرزمینی سرسبز و زیبا روایت می‌شود. بیماری مرموزی در سراسر سرزمین شیوع پیداکرده و درخت زندگی در حال مرگ است. قبیله‌های مختلف سرزمین از هم جداشده‌اند و سردرگم هستند. آیا شما می‌توانید این سرزمین را نجات دهید و امیدی برای مردمش باشید؟ یا آن را به سرنوشتی تاریک‌تر هدایت محکوم خواهید کرد؟

کاراکترهای متفاوت و فانتزی بازی اولین چیزی است که نظر شما را جلب می‌کند. دنیای رنگارنگ بازی با گرافیکی فوق‌العاده که برای نسل جدید بازی‌های ویدیویی بهینه‌سازی شده پیش چشمان شما به نمایش گذاشته می‌شود. کافی است به عکس‌هایی که از محیط درون بازی وجود دارد نگاه کنید تا عمق جزییات و زیبایی بازی را مشاهده کنید. در کنار گرافیک زیبا، گیم پلی مهیج بازی از دیگر نکاتی است که آن را سرگرم‌کننده می‌کند.

دوربین بازی با زاویه سوم شخص است و مبارزات در آن، سبکی رزمی دارد. این سبک رزمی Wung-Fu نام دارد و شما استادی دارید که با پیشروی در بازی، به شما فنون و حرکت‌های جدیدی یاد می‌دهد. به‌جز مبارزات تن‌به‌تن، سلاح‌های گرم هم در بازی وجود دارد تا با ترکیب آن‌ها با فنون رزمی، گیم پلی بازی و مبارزات همواره تازه بماند و خسته‌کننده نشود.

اما اسم بازی نکته‌ای دیگر راجع به گیم پلی بازی می‌دهد. شما می‌توانید کدهای ژنتیکی کاراکتر خود را تغییر دهید و به شیوه‌های مختلف جهش پیدا کنید. این کار علاوه بر اینکه ظاهر کاراکتر شما را تغییر داده، قابلیت‌ها و ویژگی‌های مبارزه‌ای او را هم تحت تأثیر قرار می‌دهد. برای این کار باید مواد خاصی را که در سراسر دنیا پراکنده‌اند پیدا کنید. با استفاده از این جهش‌ها می‌توانید قابلیت‌هایی مانند Teleport کردن، معلق شدن در فضا و حرکت دادن اشیا با قدرت ذهنی را به دست آورید.

سیستم Crafting فوق‌العاده‌ای نیز در بازی طراحی‌شده که به شما امکان ساخت سلاح‌های مختلفی را می‌دهد. با استفاده از قطعات مختلفی که در طول ماجراجویی خود پیدا می‌کنید، می‌تواند انواع سلاح‌های سرد و گرم را بسازید و یا سلاح‌های فعلی خود را ارتقا دهید. به‌جز سلاح، ابزارهای دیگری نیز برای ساخت در دسترس است. برای مثال امکان ساخت بال‌های مکانیکی برای پرواز قطعاً جذاب خواهد بود!

BioMutant دنیایی وسیع و زیبا را برای ماجراجویی در اختیار شما قرار می‌دهد. گرافیک زیبای بازی در کنار گیم پلی عمیق و مهیجش تجربه‌ای متفاوت و لذت‌بخش را در اختیار شما قرار می‌دهد تا ساعت‌ها در آن سرگرم شوید و از گذران وقت خود لذتی فزاینده ببرید.

در ادامه برای دانلود بازی BioMutant با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

BioMutant BioMutant BioMutant BioMutant BioMutant BioMutant BioMutant

نوشته دانلود بازی BioMutant برای PS4 + آپدیت ها اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.