تاریخ انتشار : یکشنبه 24 ژانویه 2021 - 13:40
کد خبر : 20904

دانلود بازی Borderlands 3 Designers Cut برای PC

دانلود بازی Borderlands 3 Designers Cut برای PC

دانلود بازی Borderlands 3 Designers Cut برای کامپیوتر محصولات ویدئویی متنوع بسیاری تاکنون منتشر شده که برخی از آنها خالق سبک بازی جدیدی بوده‌اند، ژانری که در ادامه توانسته با عناوین رنگارنگ و جذاب بین..

دانلود بازی Borderlands 3 Designers Cut برای کامپیوتر

محصولات ویدئویی متنوع بسیاری تاکنون منتشر شده که برخی از آنها خالق سبک بازی جدیدی بوده‌اند، ژانری که در ادامه توانسته با عناوین رنگارنگ و جذاب بین طرفداران به‌مانند یک ستاره بدرخشد. سری بازی Borderlands یکی از همین عناوین خاص است که چیزی در یک دهه پیش سبک شوتر لوتر را پایه‌گذاری کرد. این ژانر بازی علاوه بر آنکه نسخه‌های مختلف Borderlands را در دل خود جای‌داده، میزبان چندین بازی ویدئویی دیگر نیز بوده است. شاید احساس کنید که چیز خاصی در گیم پلی بازی‌های این ژانر انتظارتان را می‌کشد، اما این‌گونه نیست و به‌نوعی باید گفت که Looter Shooter به‌واسطه تنوع تسلیحات و اکشن دیوانه‌وار، باعث می‌شود تا طرفداران به اوج هیجان برسند و از داستان نهایت لذت را ببرند. اگر از طرفداران سری بازی‌های Borderlands هستید، باید بگوییم که استودیو توسعه‌دهنده Gearbox Software برای شما نسخه جدیدی را آماده کرده است، گیم پلی که تمام نواقص و مشکلات نسخه‌های قبلی را در آن برطرف کرده‌اند. Borderlands 3 با داستانی منحصربه‌فرد و اتفاقاتی شگفت‌انگیز توسط کمپانی 2K Games برای علاقه‌مندان به صحنه‌های اکشن و دنبال کنندگان این مجموعه بازی منتشر کرده است.

Borderlands 3 یک بازی تیراندازی اول‌شخص هیجان‌انگیز است که در آن بازیکنان، ‌تنهایی یا در قالب تیم‌های حداکثر چهارنفره مأموریت‌هایی را باید تکمیل می‌کنند اما قبل از هر چیز شما باید یکی از چهار کلاس شخصیتی ایجاد شده را کاوش کنید و کاراکتر محبوب خود را انتخاب نمایید تا در نهایت مأموریت‌های مختلفی را که توسط شخصیت‌های غیر قابل بازی (NPC) و هیئت‌مدیره‌های فضایی ایجاد می‌شوند را تکمیل کنید. در یاد داشته باشید که می‌توانید با شکست دشمنان خود در طول بازی پاداش‌های پولی و موارد بیشتر را به دست آورید.

در نسخه سوم از سری Borderlands شاهد معرفی چند شخصیت جدید هستیم که هرکدام برای خود قابلیت‌ها و مهارت‌های مخصوصی دارند. Amara که می‌تواند از دل آسمان مشت‌های گره شده را به‌طرف دشمنان آزاد کند. Moze یک شکارچی جوان است که سوار بر خرس آهنی خود بر دشمنان می‌تازد. Zane نیرویی عملیاتی است که با ابزارهای مختلف مأموریت‌ها را پیش می‌برد و در آخر باید به FL4K اشاره کنیم که یک روبات است و موجودات را احضار می‌کند تا در نبردها کمک کنند. برخلاف نسخه‌های قبلی این بازی که هر شخصیت فقط یک مهارت منحصربه‌فرد داشت، در نسخه سوم هر کاراکتر در بازی می‌تواند سه مهارت فوق‌العاده را باز کند. فرقی نمی‌کند که دوست دارید به چه صورت بازی کنید، تک‌نفره یا به همراه دوستان، در نهایت باید به‌واسطه مأموریت‌هایی که برای شما در نظر گرفته شده بتوانید خانه خود را از دست بی‌رحمانه‌ترین رهبران فرقه در کهکشان نجات دهید. با وجود هزاران اسلحه و مهمات، هر مبارزه فرصتی برای دستیابی به تجهیزات جدید خواهد بود.

به‌تازگی برای این بازی به‌روزرسانی جدیدی تحت عنوان Borderlands 3 Designers Cut منتشر شده است که به‌واسطه آن می‌توانید به حالت‌های جدید و مهارت‌های اضافی دست پیدا کنید. در کنار موارد جدید، توسعه دهندگان بسیاری از مشکلات را نیز رفع کرده و گیم پلی را بهبود بخشیده‌اند. اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های اکشن و شوتر هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا بازی های مشابه ای مانند Bulletstorm Full Clip Edition و Rage 2 را نیز بررسی نمایید.

در ادامه برای دانلود بازی Borderlands 3 Designers Cut با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7/10 (latest service pack)
Processor: AMD FX-8350 (Intel i5-3570)
RAM: 6GB
Graphics Card: AMD Radeon HD 7970 (NVIDIA GeForce GTX 680 2GB)
HDD: 135 GB

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7/10 (latest service pack)
Processor: AMD Ryzen™ 5 2600 (Intel i7-4770)
RAM: 16GB
Graphics Card: AMD Radeon™ RX 590 (NVIDIA GeForce GTX 1060 6GB)
HDD: 135 GB

تصاویری از محیط بازی :

Borderlands 3 Designers Cut Borderlands 3 Designers Cut Borderlands 3 Designers Cut Borderlands 3 Designers Cut Borderlands 3 Designers Cut

نوشته دانلود بازی Borderlands 3 Designers Cut برای PC اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.