تاریخ انتشار : شنبه 30 ژانویه 2021 - 10:46
کد خبر : 9563

دانلود بازی Brawlhalla برای اندروید

دانلود بازی Brawlhalla برای اندروید

دانلود بازی Brawlhalla برای اندروید بازی جدید و سرگرم کننده Brawlhalla یکی از جدیدترین های سبک اکشن بوده که می تواند بازیکنان را به مبارزات آنلاین منتقل کند. قطعاً بودن در جمع چیزی بیش از 40 میلیون با..

دانلود بازی Brawlhalla برای اندروید

بازی جدید و سرگرم کننده Brawlhalla یکی از جدیدترین های سبک اکشن بوده که می تواند بازیکنان را به مبارزات آنلاین منتقل کند. قطعاً بودن در جمع چیزی بیش از 40 میلیون بازیکن که هر کدام استراتژی مبارزه ای خود دارند، می تواند هیجان انگیز باشد. هر رقابت از 8 بازیکن به صورت همزمان پشتیبانی می کند. شما می توانید برای رده بندی مبارزه یا با دوستان خود اتاقی جدارا سفارشی سازی و به مبارزه مشغول شوید.

+ مسابقاتی آنلاین با بیش از 40 میلیون مبارز!

همانطور که در قسمت قبل توضیحات گفته شد، شما می توانید در دو حالت سرگرم شوید، یا برای رده بندی د صف قرار بگیرید و یا آنکه با دوستان خود اتاقی مبارزه ای را برای خود تدارک ببینید. در هر مبارزه، می توانید با دشمنان انفرادی وارد نبرد شوید یا با دوستان خود و به صورت تیمی مبارزه را در پیش گیرید.اتاق های مبارزه حداکثر 8 نفر را در خود جای خواهند داد، پس در دعوت از دوستان خود به خوبی دقت داشته باشید!

شخصیت ها یا بهتر است بگوییم مبارزان بسیاری وجود دارند که می توانید در قالب آنها به نبرد با دشمنان خود یا دیگر بازیکنان و حتی دوستان خود مشغول شوید. در کنار رده بندی حالت های دیگری نیز برای بازی کردن و سرگرمی در گیم پلی Brawlhalla قرار داده شده است که می توانید با انتخاب هر کدام برای یک بار هم که شده آنها را تست کنید. اتاق مخصوصی برای آموزش و تمرین نیز وجود دارد تا قبل از مبارزه کامل با جزئیات کار و چگونه نبرد با شخصیت ها آشنا شوید!

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. وارد رقابت های آنلاین با 40 میلیون بازیکن شوید
  2. اتاقی برای دوستان خود ترتیب ببینید
  3. در بخش رده بندی نام خود را بالای اسم همه قرار دهید
  4. هر بروزرسانی شخصیت های جدیدی را به گیم پلی اضافه می کند
  5. حالت های متنوعی برای رقابت وجود دارد
  6. گرافیکی فوق العاده به همراه صداگذاری مناسب

بازی Brawlhalla هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.1 از 5.0 است. منتظر چه هستید؟ هم اکنون می توانید بازی معرفی شده در این مطلب را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

Brawlhalla Brawlhalla Brawlhalla Brawlhalla

نوشته دانلود بازی Brawlhalla برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.