تاریخ انتشار : سه‌شنبه 11 می 2021 - 4:29
کد خبر : 36637

دانلود بازی Brutal Age: Horde Invasion برای اندروید

دانلود بازی Brutal Age: Horde Invasion برای اندروید

دانلود بازی Brutal Age: Horde Invasion برای اندروید بازی Brutal Age: Horde Invasion یکی از جدیدترین عناوین سبک استراتژیک بوده که می تواند کاربران را به جهانی سر سبز و منحصر به فرد منتقل کند، جایی که ک..

دانلود بازی Brutal Age: Horde Invasion برای اندروید

بازی Brutal Age: Horde Invasion یکی از جدیدترین عناوین سبک استراتژیک بوده که می تواند کاربران را به جهانی سر سبز و منحصر به فرد منتقل کند، جایی که کسی برای مبارزه از سلاح گرم استفاده نمی کند و هر قبیله ای برای شکار راه و روش خود را دارد! شما چطور؟ این عنوان جذاب را توسعه دهندگانی از استودیوی بازی سازی tap4fun طراحی و برای علاقه مندان منتشر کرده اند.

+ قبلیه و سرزمین خود را داشته باشید!

با بازی جدید و سرگرم کننده Brutal Age می توانید به زمانه ای سفر کنید که در آن تمدن و قانون خاصی برای زندگی کردن وجود نداشت. شاید حتی انسان ها لباس درست و حسابی نیز برای پوشیدن در دسترس نداشتند و تنها خود را با برگ و یا پوست حیوانات میپوشاندند. پس از ورود به گیم پلی زمان را نباید از دست داد و بدون وقفه باید شروع به ساخت و ساز کرد، قلمرو خود را با بهترین مواد ایجاد کنید و بهتر است برای حفاظت از ساختمان ها نیز قبل از آنکه دیر شود فکری کنید.

ارتشی قدرتمند را داشته باشید!

پس از ایجاد قبلیه، به فکر ایجاد ارتشی از سربازان شجاع و قدرتمند باشید در کنار پیاده نظام، باید موجودات عجیب غریب را نیز رام کرده و با هدایت دقیق آنها بتوانید دشمنان را از بین ببرید. به مرور زمان و با بروزرسانی ها، قلمروی کوچکتان را بزرگ و بزرگ تر کرده تا در نهایت به یک پادشاهی با عظمت تبدیل شود. اگر احساس می کنید به اندازه کافی قوی و آماده نبرد شده اید، می توانید در بخش های PVE و یا PVP کاربرانی از سراسر جهان را به چالش کشیده و قلمرویشان را تصرف کنید.

هر آنچه که در مورد انسان های اولیه گفته می شود را در بازی Brutal Age: Horde Invasion خواهید دید و بخشی از آنها را عملی خواهید کرد!

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. قلمرو خود را بسازید و گسترش دهید و زمین رقیبان را بسوزانید
  2. ترکان و مغولان را انتخاب کنید و در جنگ با بازیکنان جهانی پیروز شوید
  3. بیش از 15 سرباز بی نظیر قبیله ای را با تخصص های ویژه آموزش دهید
  4. زمین خود را به کوه ، دریاچه ، جنگل یا باتلاق تبدیل کنید.
  5. شکار ماموت ها ، Sabertooths ، Treant و تمام هیولاهای باستانی
  6. گرافیکی فوق العاده به همراه صداگذاری مناسب

بازی Brutal Age: Horde Invasion هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.2 از 5.0 است. منتظر چه هستید؟ هم اکنون می توانید بازی معرفی شده در این مطلب را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

Brutal Age: Horde Invasion Brutal Age: Horde Invasion Brutal Age: Horde Invasion Brutal Age: Horde Invasion Brutal Age: Horde Invasion

نوشته دانلود بازی Brutal Age: Horde Invasion برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.