تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 می 2021 - 5:20
کد خبر : 40732

دانلود بازی Bullet Force برای اندروید

دانلود بازی Bullet Force برای اندروید

دانلود بازی Bullet Force برای اندروید بازی های اکشن دارای انواع مختلفی هستند که افراد نسبت به نیاز و یا بهتر است بگوییم سلیقه خود، آنها را انتخاب می کنند. برخی افراد دوست دارن به صورت تک نفره و آفلاین..

دانلود بازی Bullet Force برای اندروید

بازی های اکشن دارای انواع مختلفی هستند که افراد نسبت به نیاز و یا بهتر است بگوییم سلیقه خود، آنها را انتخاب می کنند. برخی افراد دوست دارن به صورت تک نفره و آفلاین سرگرم شوند، برخی دیگر دوست دارند قدرت خود را به جهانیان نمایش دهند پس به سراغ عناوین آنلاین میروند، عده هستند که رقابت های چند نفره را پسند می کنند، فرقی نمی کند عضو کدام دسته باشید، Bullet Force برای هر کسی که دوست دار بازی های اکشن است، مناسب خواهد بود.

+ نبرد در حالت آنلاین و یا آفلاین!

فرقی نمی کند به چه صورت دوست داشته باشید بازی را تجربه کنید، چه به شکل آفلاین و چه به صورت آنلاین Bullet Force می تواند کاربرانش را برای ساعت ها سرگرم کرده و در نهایت با نمایش صحنه های اکشن جذاب آنها را به اوج هیجان برساند. در جنگ عظیمی که 20 نفر را شامل می شود، با استفاده از انواع سلاح های نمادین در کنار هم تیمی های خود بجنگید. در این بازی بقا، آماده باشید تا تمام دشمنان را با هر چالشی بکشید. بخش شخصی سازی این امکان را به بازیکنان خواهد داد تا سلاح خود را به شکل کاملی سفارشی سازی کنند. در حال حاضر عنوان مورد بحث دارای 4 حالت بازی از جمله Team Deathmatch ، Conquest ، Free-For-All و Gun Game است که در همه آنها در حال مبارزه با سایر بازیکنان خواهید بود.

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. سلاح های قدرتمند و بروز
  2. 4 حالت برای بازی و سرگرم شدن
  3. امکان شخصی سازی سلاح ها
  4. بازی به صورت آنلاین و آفلاین
  5. حالت PVP جدید و مدرن
  6. گرافیکی فوق العاده به همراه صداگذاری مناسب

بازی Bullet Force هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.0 از 5.0 است. منتظر چه هستید؟ هم اکنون می توانید بازی معرفی شده در این مطلب را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

Bullet Force Bullet Force Bullet Force Bullet Force

نوشته دانلود بازی Bullet Force برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.