تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 جولای 2021 - 7:30
کد خبر : 43191

دانلود بازی Claire de Lune برای PC

دانلود بازی Claire de Lune برای PC

دانلود بازی Claire de Lune برای کامپیوتر فضای بیکران سوژه مناسبی برای ساخت بازی در سبک‌های مختلف است. این سوژه به‌قدری دست سازندگان را باز می‌گذارد که هر سبکی می‌تواند زیر سایه آن توسط آن‌ها ساخته شود..

دانلود بازی Claire de Lune برای کامپیوتر

فضای بیکران سوژه مناسبی برای ساخت بازی در سبک‌های مختلف است. این سوژه به‌قدری دست سازندگان را باز می‌گذارد که هر سبکی می‌تواند زیر سایه آن توسط آن‌ها ساخته شود. ناشناخته بودن فضا و دنیای آن، خیال‌پردازی را ساده‌تر می‌کند و برای همین برای بسیاری از عناوین علمی تخیلی در بازی‌های ویدیویی، فضا محوریت اصلی را دارد. بازی Claire de Lune از استودیو Tactic عنوانی جدید در سبک ماجرایی است که داستان یک پدر و دختر ماجراجو که در فضا گشت‌وگذار می‌کنند را روایت خواهد کرد.

شما در نقش John قرار می‌گیرید که در کنار دخترش Clair و سفینه فضایی‌اش که مجهز به هوش مصنوعی پیشرفته‌ای است در فضا سیر می‌کند. همه‌چیز به نظر آرام و خوب می‌آید تا اینکه نیروی ناشناخته‌ای سفینه شما را به سمت سیاره‌ای بیگانه می‌کشاند. به دلیل تنش بالای موقعیت، شما دخترتان را از سفینه خارج می‌کنید تا صدمه‌ای نبیند اما خودتان با سفینه روی سطح سیاره سقوط می‌کنید. پس‌ازاینکه از این حادثه جان سالم به در بردید، تصمیم به یافتن دخترتان که جایی در همین سیاره فرود آمده خواهید گرفت. اما این سیاره بیگانه چندان امن نیست و خطرهای زیادی در این مسیر پیش پای شما قرار خواهد گرفت.

گیم پلی بازی با زاویه دوربین اول‌شخص، ترکیبی از گشت‌وگذار، حل کردن معما و مقدار کمی مبارزه است. کاراکتر شما به سلاح نانو مجهز بوده که می‌تواند مکعب‌های بزرگی برای بالا رفتن از آن‌ها ظاهر کند و یا میان اشیا مختلف پل ارتباطی ایجاد کند. معماها تمرکز اصلی سازندگان بوده و تعامل بازیکن با قابلیت‌های سلاح و محیط اطرافش در حل آن‌ها بسیار مؤثر است. همچنین در طول ماجراجویی خود با گشت‌وگذار، مکان‌های مخفی پیداکرده و از گذشته سیاره چیزهای بیشتری خواهید فهمید. گاهی باید از دید دشمنان بیگانه مخفی شوید و گاهی هم چاره‌ای به‌جز مبارزه ندارید.

Claire de Lune تجربه‌ای مهیج و علمی تخیلی با تمرکز بر معماها و گشت‌وگذار است. محیط بیگانه سیاره، داستان‌پردازی خوب و مکانیک‌های جذاب گیم پلی، همگی در کنار هم‌بازی کاملی پدید آورده‌اند تا با تجربه آن بتوانید ساعت‌ها در دنیای تخیلی‌اش سرگرم شوید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی No Man’s Sky را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Claire de Lune با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-bit
Processor: Intel Core i5 6600K or AMD FX 6350
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVidia GTX 660 or AMD Radeon 7850
Storage: 20 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-bit
Processor: Intel Core i7 6700 or AMD FX 8350
Memory: 16 GB RAM
Graphics: NVidia GTX 1060 or AMD Radeon RX 480
Storage: 20 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

Claire de Lune Claire de Lune Claire de Lune Claire de Lune

نوشته دانلود بازی Claire de Lune برای PC اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.