تاریخ انتشار : دوشنبه 17 می 2021 - 16:26
کد خبر : 39856

دانلود بازی Command Modern Operations Kashmir Fire برای PC

دانلود بازی Command Modern Operations Kashmir Fire برای PC

دانلود بازی Command Modern Operations Kashmir Fire برای کامپیوتر بازی‌هایی وجود دارند که مقیاس نبردهای استراتژیک آن‌ها بسیار گسترده است و از همین منظر، بسیار متفاوت با سایر بازی‌های جنگی استراتژیک هست..

دانلود بازی Command Modern Operations Kashmir Fire برای کامپیوتر

بازی‌هایی وجود دارند که مقیاس نبردهای استراتژیک آن‌ها بسیار گسترده است و از همین منظر، بسیار متفاوت با سایر بازی‌های جنگی استراتژیک هستند. بحث اصلی در این سبک بازی‌ها، مدیریت نبرد در ابعادی بزرگ است و کمتر به خود نبرد و صحنه‌های آن می‌پردازند. مقیاس نقشه‌ها در این عناوین گاهی به بزرگی خود کره زمین است که امری حیرت‌انگیز به‌حساب می‌آید. بازی Command Modern Operations از استودیو Warfare Sims عنوانی در همین سبک است که شبیه‌سازی استراتژیک از نبردهای مدرن امروزی را برای بازیکن فراهم کرده است. به‌تازگی بسته الحاقی Kashmir Fire هم برای این بازی منتشرشده است.

در بسته الحاقی Kashmir Fire بازی به نبردی خیالی میان دو قدرت هسته‌ای در خاورمیانه می‌پردازد. این تنش و درگیری در اواخر سال ۲۰۲۴ میان دو کشور پاکستان و هند شکل‌گرفته و نبردی همه‌جانبه را به همراه داشته است. شما بار دیگر باید سکان فرماندهی را در دست بگیرید و با نیروهای مختلف زمینی، هوایی و دریایی که تحت کنترل دارید در نبرد شرکت کنید و پیروزی را با تصمیم‌های درست استراتژیک برای ارتش خود رقم بزنید. در این بسته الحاقی جنگ‌افزارهای جدید و مدرنی نیز در کنار مدل‌های قدیمی‌تر به بازی اضافه‌شده‌اند و در دسترس شما قرار دارند.

اولین نکته در این بازی که به چشم می‌آید مقیاس نقشه آن است که به معنای واقعی، خود کره زمین است! شما به‌تمامی جنگ‌افزارها و نیروهای مختلف نظامی مانند پیاده‌نظام‌ها، تانک‌ها، زیردریایی‌ها و کشتی‌های جنگی، جت‌های جنگنده و… دسترسی خواهید داشت و در کنترل کامل آن‌ها قرار می‌گیرید اما باید آن‌ها را هوشمندانه مدیریت کنید. سبک و سیاق منوهای بازی و رابط کاربری آن مشابه با سیستم‌های رایانه‌ای نظامی امروزی طراحی‌شده تا حس شبیه‌سازی فرماندهی نیروهای نظامی را به‌خوبی به شما منتقل کند.

بازی به دلیل حجم زیاد محتوایی که دارد، ممکن است در نگاه اول بسیار پیچیده باشد و این‌طور هم هست! شما با تجربه این بازی کاملاً تبدیل به یک ژنرال جنگ واقعی در دنیای امروزی شده‌اید. مدیریت و فرمان دادن به نیروهای مختلف آن‌هم در نقشه‌ای به بزرگی کره زمین کار ساده‌ای نیست. نکته‌ای که در رابطه با نیروهای تحت کنترل شما باید بدانید این است که آن‌ها گاهی ممکن است در شرایط خاص برای خود تصمیم بگیرند و از فرمان شما سرپیچی کنند. گاهی این امر به‌خوبی پیش می‌رود و گاهی به ضرر مأموریت است اما این موضوع حس خوبی از واقعی بودن افراد تحت فرمانتان را به شما می‌دهد.

بازی Command Modern Operations تجربه‌ای متفاوت از یک شبیه‌سازی استراتژیک مدیریت و فرماندهی میدان نبر است و با نقشه‌ای گسترده و در ابعاد جهانی و محتوای بسیار زیادی که دارد می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم خود کند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Steel Division 2 و Hearts of Iron IV را نیز تجربه کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Command Modern Operations Kashmir Fire با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 / 8 / 10
Processor: Minimum dual-core, recommended quad-core
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Video/Graphics: DirectX 9.0c compatible video card with 128MB+ VRAM
DirectX: Version 9.0c
Storage: 20 GB available space
Sound Card: Compatible sound card

سیستم پیشنهادی :

OS: recommended Win10
Processor: recommended quad-core
Memory: 8 GB RAM
DirectX: Version 9.0c
Storage: 20 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

Command Modern Operations Command Modern Operations Command Modern Operations Command Modern Operations Command Modern Operations

نوشته دانلود بازی Command Modern Operations Kashmir Fire برای PC اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.