تاریخ انتشار : سه‌شنبه 12 ژانویه 2021 - 9:14
کد خبر : 5749

دانلود بازی Dead Trigger 2 برای اندروید

دانلود بازی Dead Trigger 2 برای اندروید

دانلود بازی Dead Trigger 2 برای اندروید وقتی که جهان را ویروسی مرگبار احاطه کند، دیگر زمانی برای از دست دادن نخواهد بود، در بازی جدید DEAD TRIGGER 2 – Zombie Survival Shooter FPS که به صورت بقاء توسعه..

دانلود بازی Dead Trigger 2 برای اندروید

وقتی که جهان را ویروسی مرگبار احاطه کند، دیگر زمانی برای از دست دادن نخواهد بود، در بازی جدید DEAD TRIGGER 2 – Zombie Survival Shooter FPS که به صورت بقاء توسعه داده شده و گیم پلی آن با عناصر اکشن همراه شده است، زمانی کمی برای فرار از ویروس مرگبار زامبی در دسترس خواهد بود، تنها یک ثانیه دیر عملکردن کافی خواهد بود تا یکی از افرادی شوید که آلوده شده و اکنون دیگر نمی توان به آنها انسان گفت!

در حال حاضر، شما را به عنوان بازماندگان طلایی می شناسند و این موضوع مسئولیت بزرگی را به همراه خواهد داشت. باید همیشه آمادگی برای حمله ای مرگبار را داشته باشید، مبارزه برای بقا در آخرالزمان زامبی در یک ماجراجویی شگفت انگیز که به صورت تیرانداز اول شخص تهیه شده، در هیچ زمانی متوقف نمی شود، حتی اگر نیاز به استراحت داشته باشید!

انباری از سلاح های مرگبار و کشنده در دسترس شخصیت ها خواهد بود تا با انتخاب هایی هوشمندانه بتوانند دشمنان خود را که روح آنها را شیطان ربوده، به درک واصل کنند. ویژگی جذابی که می توان برای این بازی نام برد، بروزرسانی های مداوم است، در هر آپدیت می توانید محتوایی عظیم را شاهد باشید که برای سرگرمی کاربران در نظر گرفته شده است.

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. بیش از 33 میدان جنگ منحصر به فرد
  2. تبدیل به نابودکننده زامبی با 50 سلاح قدرتمند
  3. بیش از 600 سناریوی جنگی
  4. ماموریت های فوق العاده برای تکمیل
  5. در نظر گرفتن تاکتیک های نظامی متنوع

بازی DEAD TRIGGER 2Zombie Survival Shooter FPS هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.5 از 5.0 است. منتظر چه هستید؟ هم اکنون می توانید بازی معرفی شده در این مطلب را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

DEAD TRIGGER 2 DEAD TRIGGER 2 DEAD TRIGGER 2 DEAD TRIGGER 2 DEAD TRIGGER 2

نوشته دانلود بازی Dead Trigger 2 برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.