تاریخ انتشار : دوشنبه 14 ژوئن 2021 - 12:30
کد خبر : 43097

دانلود بازی Diamond Diaries Saga برای اندروید

دانلود بازی Diamond Diaries Saga برای اندروید

دانلود بازی Diamond Diaries Saga برای اندروید استودیو King که به ساخت بازی‌های فوق‌العاده سرگرم‌کننده پازلی شهره است، این بار نیز با یک محصول ویدئویی تازه، قصد دارد تا طرف‌داران خود را خوشحال کند و به..

دانلود بازی Diamond Diaries Saga برای اندروید

استودیو King که به ساخت بازی‌های فوق‌العاده سرگرم‌کننده پازلی شهره است، این بار نیز با یک محصول ویدئویی تازه، قصد دارد تا طرف‌داران خود را خوشحال کند و به‌واسطه گیم پلی بازی جدید خود، شما را برای ساعت‌ها درگیر چالش‌های سرگرم‌کننده کند. در بازی Diamond Diaries Saga شما می‌توانید با حل پازل‌های مختلف که از توپ‌های رنگی جذاب تشکیل شده‌اند، جواهرات گران‌بها را به دست آورده و به دختر جوان داستان ما کمک کنید.

الماس های درخشان را در لابه لای توپ‌های رنگی بیابید!

الماس‌های خوش‌رنگ و درخشان در لابه‌لای توپ‌های رنگی مخفی شده‌اند و زمانی که شما شروع به ازبین‌بردن توپ‌ها می‌کنید، خود را نمایان خواهند کرد و برای آنکه بتوانید الماس‌های باارزش را به دست آورید، باید قبل از اتمام تعداد حرکاتتان، توپ‌های رنگی را از سر راه آنها خارج کنید.

در هر نوبت بازی، شما با تعداد مشخصی حرکت روبه‌رو هستید و اگر به‌درستی از آنها استفاده نکنید، خیلی زود به پایان رسیده و اگر الماس‌ها را به دست نیاورده باشید، بازنده مرحله خواهید بود و باید کار را از اول شروع کنید. هر پازل چالش‌های مخصوص به خود و تعداد حرکت متنوعی دارد. در هرکدام هدف به‌دست‌آوردن الماس‌های خوش‌رنگ و باارزش است اما تعداد به دست آوردنشان متفاوت است.

حالت‌های مختلفی برای گیم پلی در نظر گرفته شده که هرکدام می‌توانند بازیکن را به شهر و کشوری جدید برده و به‌نوعی محیط تازه با چالش‌های جدید را برای شما به ارمغان آورند. با اتصال به اینترنت می‌توانید با دوستان خود همراه شده و آنها را نیز به این بازی فوق‌العاده جذاب دعوت کنید.

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. پازل های رنگارنگ و منحصر به فرد
  2. حالت های متنوع برای سرگرم شدن
  3. شهرهای مختلف دنیا را جستجو کنید
  4. هر پازل هدف مشخصی دارد که باید به آن برسید
  5. تعداد محدود حرکات در هر پازل
  6. گرافیکی فوق العاده به همراه صداگذاری مناسب

بازی Diamond Diaries Saga هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.0 از 5.0 است. منتظر چه هستید؟ هم اکنون می توانید بازی معرفی شده در این مطلب را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

Diamond Diaries Saga Diamond Diaries Saga Diamond Diaries Saga Diamond Diaries Saga Diamond Diaries Saga

نوشته دانلود بازی Diamond Diaries Saga برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.