تاریخ انتشار : سه‌شنبه 15 ژوئن 2021 - 12:30
کد خبر : 43085

دانلود بازی DRAMA برای اندروید

دانلود بازی DRAMA برای اندروید

دانلود بازی DRAMA برای اندروید داستان بازی DRAMA در جهانی تاریک، شبیه یک کابوس تمام‌نشدنی روایت می‌شود، جایی که پسربچه‌ای به نام فرانک قصد دارد تا به کمک شما از آن محیط خارج شده و به خانه بازگردد. باز..

دانلود بازی DRAMA برای اندروید

داستان بازی DRAMA در جهانی تاریک، شبیه یک کابوس تمام‌نشدنی روایت می‌شود، جایی که پسربچه‌ای به نام فرانک قصد دارد تا به کمک شما از آن محیط خارج شده و به خانه بازگردد. بازی را تیمی از استودیو Shared Dreams Studios برای علاقه‌مندان به سبک آرکید منتشر ساخته و قابل‌توجه است که رده سنی آن را 16 سال به بالا تنظیم کرده، یعنی در محیط بازی شاهد صحنه‌های دل‌خراش و لحظات دلهره آوری هستیم. دنیایی که در آن قرار خواهیم گرفت از تله‌های مرگبار، موجودات ناشناخته و اتفاقات تصادفی پر است.

جهانی تاریک که به طور فزاینده‌ای خصمانه می‌شود !

همان‌طور که گفتیم، شخصیت اصلی که پسربچه‌ای کوچک به نام فرانک است، خود را در جهانی تاریک می‌بیند که هر چه زمان پیش می‌رود، به طور فزاینده‌ای خصمانه می‌شود. در میان تله‌های مرگبار، شاید زنده ماندن و پیشرفت کمی سخت باشد اما او امید دارد و هدف اصلی خود را بازگشت به خانه قرار داده، پس قطعاً به کمک شما می‌تواند بر تاریکی و چالش‌های پیش رویش، پیروز شود.

اما این سؤال را باید از شما پرسید که آیا می‌توانید در برابر هر آزمون و چالشی مقاومت کنید و راه مناسب را رمزگشایی نمایید؟ شما می‌توانید برای کمک به فرانک بهترین تصمیمات را اتخاذ کنید تا مسیرهای چالش‌برانگیز را با کمترین خطر در کوتاه‌ترین زمان ممکن به پایان برساند. معماها و پازل‌های متعددی در مسیر فرانک قرار داده شده که هرکدام به شکلی هوش و ذهن بازیکن را به چالش خواهد کشید. اگر یک معما شما را کلافه کند و نیاز به سرنخ داشته باشید باید یک جان خود را خرج کنید. همچنین باید در نظر داشت که با هر بار شکست و ازسرگیری بازی، یکی از جان‌های شما سوخت خواهد شد.

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. موجودات عجیب و ترسناک
  2. معماهای بسیار برای تکمیل مراحل
  3. بهترین تصمیمات را برای فرانک بگیرید تا مسیرها را در کوتاه ترین زمان ممکن بپیماید
  4. اگر سرنخی بخواهید یک جان از شما کم می شود
  5. گیم پلی سرگرم کننده و معمایی
  6. گرافیکی فوق العاده به همراه صداگذاری مناسب

بازی DRAMA هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 5.0 از 5.0 است. منتظر چه هستید؟ هم اکنون می توانید بازی معرفی شده در این مطلب را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

DRAMA DRAMA DRAMA DRAMA DRAMA

نوشته دانلود بازی DRAMA برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.