تاریخ انتشار : سه‌شنبه 26 ژانویه 2021 - 12:30
کد خبر : 23259

دانلود بازی Dysmantle برای PC

دانلود بازی Dysmantle برای PC

دانلود بازی Dysmantle برای کامپیوتر دنیاهای آخرالزمانی، همواره طیف گسترده‌ای از بازی‌های ویدیویی را به خود اختصاص داده‌اند. گویا تلاش برای زنده ماندن در دنیایی که نابودشده و تمدنی در آن باقی نمانده لذ..

دانلود بازی Dysmantle برای کامپیوتر

دنیاهای آخرالزمانی، همواره طیف گسترده‌ای از بازی‌های ویدیویی را به خود اختصاص داده‌اند. گویا تلاش برای زنده ماندن در دنیایی که نابودشده و تمدنی در آن باقی نمانده لذت خاص خود را دارد. بازی Dysmantle از شرکت 10tons در همین راستا قدم برداشته و چنین دنیایی را برای شما خلق کرده است تا با چالش‌های آن روبه‌رو شوید و موانع را از سر راه خود بردارد و به عبارتی زنده بمانید. داستان بازی با بیدار شدن قهرمان شما در پناهگاهش آغاز می‌شود و دیری نمی‌گذرد که دنیا را نابودشده و خالی از سکنه می‌یابد و می‌فهمد به‌جز خودش و موجودات و هیولاهای جهش‌یافته، چیز دیگری در انتظارش نیست. وظیفه شما این است که در این وضعیت بسیار خطرناک زنده بمانید تا درنهایت بتوانید از جزیره‌ای که در آن گیر افتاده‌اید، فرار کنید.

در طول بازی باید با جمع‌کردن منابع مختلف، تجهیزات بهتری برای خود بسازید و یا کاراکتر خود را قوی‌تر کنید تا از پس دشمنان سرسخت‌تر بازی بربیایید، همچنین تنوع زیادی از دشمنان مختلف ازجمله سگ‌های آلوده و یا زامبی‌ها را خواهید دید که به علاقه‌مند‌تر کردن شما به بازی کمک می‌کند. نقشه بازی بسیار وسیع و بزرگ است و شما برای فرار از جزیره باید جای‌جای نقشه را بررسی کنید و منابع موردنیاز را برای ارتقا تجهیزاتتان جمع‌آوری کنید و فنّاوری‌های جدیدی مانند Teleport کردن را برای جابه‌جایی سریع‌تر در نقشه بزرگ بازی به شما کمک می‌کند. بازی حتی عناصری از Darksouls را نیز در خود جای‌داده است و برای بازگرداندن سطح سلامتی خود باید در کمپ‌هایی که در نقاط مختلف نقشه قرار دارد در کنار آتش استراحت کنید و کاملاً مشابه عنوان یادشده، با انجام این کار تمامی دشمنان منطقه از نو ظاهر می‌شوند که برای قدرتمند شدن شما می‌تواند مفید باشد.

ازلحاظ گرافیکی هم بازی بسیار زیبا و رنگارنگ است و به روانی اجرا می‌شود و تجربه‌ای لذت‌بخش را برای چشمانتان به ارمغان می‌آورد. محیط‌های متنوع بازی هرکدام به‌خوبی طراحی‌شده و نورپردازی‌های خوبی در آن‌ها به‌کاررفته است. اگر به سبک بازی‌های آخرالزمانی که مدیریت منابع و زنده ماندن در آن حرف اول را میزند علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Rust و DayZ را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Dysmantle با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows Vista / 7 / 8 / 10
Processor: 2 GHz
Memory: 2048 MB RAM
Graphics: SM 3.0+
DirectX: Version 11
Storage: 512 MB available space

تصاویری از محیط بازی :

Dysmantle Dysmantle Dysmantle Dysmantle Dysmantle Dysmantle Dysmantle

نوشته دانلود بازی Dysmantle برای PC اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.