تاریخ انتشار : سه‌شنبه 15 ژوئن 2021 - 14:30
کد خبر : 43083

دانلود بازی Energy: Anti Stress Loops برای اندروید

دانلود بازی Energy: Anti Stress Loops برای اندروید

دانلود بازی Energy: Anti Stress Loops برای اندروید بازی Energy: Anti Stress Loops به‌اندازه‌ای ساده و جذاب است که می‌تواند همدم شب و روز شما باشد. فرقی نمی‌کند که کجا هستید، در ایستگاه اتوبوس، در مترو..

دانلود بازی Energy: Anti Stress Loops برای اندروید

بازی Energy: Anti Stress Loops به‌اندازه‌ای ساده و جذاب است که می‌تواند همدم شب و روز شما باشد. فرقی نمی‌کند که کجا هستید، در ایستگاه اتوبوس، در مترو، در قطار یا در هواپیما، هرکجا که باشید می‌توانید این بازی مهیج را تجربه کرده و برای ساعت‌ها سرگرمی جذابی را داشته باشید. بازی توسط تیمی از استودیو InfinityGames.io طراحی و برای علاقه‌مندان به سبک پازلی و گیم‌پلی‌های معمایی معرفی شده است.

برق یکی از نعمت‌های بزرگ جهان است که در حال حاضر حتی لحظه‌ای را نمی‌توان بدون آن سپری کرد. بیشتر وسایل ما با نیروی برق‌کار می‌کنند، لامپ‌های روشنی نیز یکی از آن وسایل هستند که باعث روشنایی محیط در تاریکی شب می‌شوند. در بازی اندرویدی Energy: Anti Stress Loops بازیکنان با متصل کردن رشته‌های مختلف به یکدیگر، باید مسیری را ایجاد کنند تا برق به لامپ‌های موجود در محیط رسیده و آنها روشن شوند. روشن شدن لامپ‌ها عاملی خواهد بود که شما را به مراحل بالاتر منتقل می‌کند.

گیم پلی جذاب برای رسیدن به آرامش و دوری از استرس!

به طبع مراحل اولیه بسیار ساده و سبک تهیه شده است تا بازیکنان با گیم پلی آشنا شده و به‌نوعی متوجه عملکرد مراحل شوند. اما هر چه مراحل را به سمت بالا سی می‌کنید، سطوح جدیدترین پیش رویتان ظاهر شده و فکر شما را به چالش خواهند کشید. اما جای نگرانی نیست چراکه طراحان بازی را به شکل ساخته‌اند تا آرامش‌بخش روح و روان بازیکنان باشد و استرس یا اضطرابی به شما منتقل نخواهد کرد.

برای چرخاندن سیم‌های برق و لامپ‌ها، باید فقط روی آن‌ها ضربه بزنید و بدین صورت می‌توانید همه خطوط را به هم متصل کنید. مطمئن شوید که در حلقه حداقل یک لامپ یا یک سیم برای روشن‌کردن مدار، نور دارد. حلقه‌های سیم هنگامی‌که به هم متصل شوند، درخشان خواهند شد.

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. مراحل سرگرم کننده و جذاب
  2. سیم ها و لامپ ها را برای به راه افتادن جریان بچرخوانید
  3. هر مرحله چالشی جدید و سرگرم کننده
  4. تنها با یک انگشت بازی کنید
  5. گیم پلی سرگرم کننده و آرامش بخش
  6. گرافیکی فوق العاده به همراه صداگذاری مناسب

بازی Energy: Anti Stress Loops هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.7 از 5.0 است. منتظر چه هستید؟ هم اکنون می توانید بازی معرفی شده در این مطلب را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

Energy: Anti Stress Loops Energy: Anti Stress Loops Energy: Anti Stress Loops Energy: Anti Stress Loops Energy: Anti Stress Loops

نوشته دانلود بازی Energy: Anti Stress Loops برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.